RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Поки весь світ обговорює серіал "Гра в кальмара", Україна знайшла відмінний спосіб для нового тролінгу Росії. Приводом стало одне з випробувань на виживання, яке було показано в гучній історії від Netflix.

Цього разу на офіційній сторінці нашої країни в Twitter з'явився кумедний пост, в якому показано, що РФ точно не має жодного шансу в "грі в кальмара" з Україною, пише Главком.



Так, якби Росії довелося взяти участь у грі "цукрові стільники", то їй би довелося впоратися з непростим завданням – видряпати з кола не просту фігуру, а герб України.

За сюжетом серіалу, учасники гри позбавлялися життя за програш, що додає комічності ситуації у тролінгу від України. Комусь траплялося коло, комусь квадрат, а найскладнішою фігурою була парасолька.

У РФ поки ніяк не реагували на тролінг. Однак в мережі публікація вже стала мемом, її активно обговорюють в соціальних мережах.

Користувачі вже жартують про те, що Україна вдало "підколола" країну-агресора і показала – РФ "не по зубах" виграти у нашої країни навіть в дитячій грі.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
17-10-2021, 01:57
Коментарів 0 Переглядів 2 500

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".