Куди скаржитися на грубість продавця
"Чи існує якесь покарання для тих продавців, які відверто зневажають клієнтів? Скажімо, буває, хочеш купити якусь річ, запитуєш, як вона працює, чийого виробництва, чи надійна, а продавець нічого пояснювати не хоче. А на базарах, трапляється, просто хамлять покупцям" Лідія Гаврилівна, пенсіонерка.
– На ігнорування своїх прав до управління захисту прав споживачів люди скаржаться досить часто, – розповіла Лариса КУДАК, завідувачка сектору контролю якості продовольчих товарів. – Ось, скажімо, щойно розповіли, що купили неякісний мобільний телефон, звернулися до продавця в магазині, а він взагалі не захотів розмовляти з покупцями. Не пояснив, що робити з цим телефоном, де розташований сервісний центр – просто нагрубив і буквально виставив за двері.
За законом, працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, а також громадяни, які займаються підприємницькою діяльністю в цих сферах, зобов’язані надавати споживачам необхідну достовірну та своєчасну інформацію про кількість, якість, асортимент товарів, робіт і послуг, виробників товарів, виконавців і продавців. Якщо ж клієнта просять не морочити голову чи просто грублять, варто відстоювати свої права.
Насамперед, попросіть книгу скарг та пропозицій і запишіть туди свою скаргу, вказавши свій телефон та адресу. Упродовж місяця вам повинна надійти відповідь за скаргою. Якщо цього не станеться, повідомляйте до управління захисту споживачів. За подібні порушення передбачений штраф.
Довести свою правоту на базарі буде важче. Приватного підприємця з відповідним свідоцтвом можливо притягнути до відповідальності. А звичайним громадянам, скажімо, селянам, які торгують овочами чи молоком, штраф за нечемне поводження з покупцями не загрожує. У цьому випадку покарати грубіянів може лише сам покупець, коли відмовиться брати їхній товар. (Н. Макушинська).
– На ігнорування своїх прав до управління захисту прав споживачів люди скаржаться досить часто, – розповіла Лариса КУДАК, завідувачка сектору контролю якості продовольчих товарів. – Ось, скажімо, щойно розповіли, що купили неякісний мобільний телефон, звернулися до продавця в магазині, а він взагалі не захотів розмовляти з покупцями. Не пояснив, що робити з цим телефоном, де розташований сервісний центр – просто нагрубив і буквально виставив за двері.
За законом, працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, а також громадяни, які займаються підприємницькою діяльністю в цих сферах, зобов’язані надавати споживачам необхідну достовірну та своєчасну інформацію про кількість, якість, асортимент товарів, робіт і послуг, виробників товарів, виконавців і продавців. Якщо ж клієнта просять не морочити голову чи просто грублять, варто відстоювати свої права.
Насамперед, попросіть книгу скарг та пропозицій і запишіть туди свою скаргу, вказавши свій телефон та адресу. Упродовж місяця вам повинна надійти відповідь за скаргою. Якщо цього не станеться, повідомляйте до управління захисту споживачів. За подібні порушення передбачений штраф.
Довести свою правоту на базарі буде важче. Приватного підприємця з відповідним свідоцтвом можливо притягнути до відповідальності. А звичайним громадянам, скажімо, селянам, які торгують овочами чи молоком, штраф за нечемне поводження з покупцями не загрожує. У цьому випадку покарати грубіянів може лише сам покупець, коли відмовиться брати їхній товар. (Н. Макушинська).
Повернутися назад