Збут продукції фермерів покращить розфасовування
– У передових країнах вже жоден виробник не уявляє прилавка без фасованої продукції, – каже керівник приватного підприємства "Ай К’ю" Микола ЦИБУЛЯНКО. – Йдеться не лише про те, що продукція, "вбрана" у відповідну упаковку, краще зберігається, але й краще продається.
За словами Миколи Цибулянка, послугами його підприємства нині користуються майже дві сотні товаровиробників. Адже тут можна замовити дизайн пакування та реклами, штрих-коди, придбати сучасні пакувальні матеріали та замовити упаковку з якісно надрукованим малюнком, придбати готове або замовити сучасне пакувальне обладнання для дозування, фасування та пакування різних видів продукції в пакети, плівку та сітку. Фірма також співпрацює з деякими банками щодо продажу обладнання в кредит. На підприємстві є конструктори, які самі проектують і виготовляють спеціальні автомати та обладнання для виробничого та пакувального бізнесу.
– Нещодавно до нас навідався клієнт з Одеської області, який має можливість щодоби заготовляти 100-150 літрів козячого молока, – продовжує пан Микола. – Як транспортувати його, щоби не зіпсувався? Зараз ми працюємо над виконанням цього замовлення.
На ринку упаковування фірма "Ай К’ю" працює вже десять років. Тому споживчий ринок регіону знає добре. Скажімо, один з приватних підприємців Новоселиччини задумав продавати фасоване соняшникове насіння. Фахівці підприємства спочатку встановили йому простий апарат. Нині цей виробник вже має автоматичне обладнання. А для заводу "Екосир" спеціалісти фірми придумали такий скотч, який на морозі не згортається, що раніше траплялося. Тісно співпрацює з фасувальниками й фірма "Бабусин гостинець", яка торгує варениками та пельменями, а також птахофабрика з Тарасівців Новоселицького району. "Ай К’ю" реалізовує тільки сертифіковану продукцію, з ПДВ, чого немає на Калинівському ринку. А ще її спеціалісти за бажання замовника можуть працювати весь день у зручний для останнього час.
Фасувати можна все – від ягід до сіна і дров, – каже М. Цибулянко. – Нині ми, скажімо, розробляємо фасувальний апарат для картоплі, буряків, помідорів деяких сортів, цибулі й цитрусових. Тобто робимо все для того, щоби сільський виробник на ринку виглядав зі своєю продукцією цивілізовано. (В. Гірський)
За словами Миколи Цибулянка, послугами його підприємства нині користуються майже дві сотні товаровиробників. Адже тут можна замовити дизайн пакування та реклами, штрих-коди, придбати сучасні пакувальні матеріали та замовити упаковку з якісно надрукованим малюнком, придбати готове або замовити сучасне пакувальне обладнання для дозування, фасування та пакування різних видів продукції в пакети, плівку та сітку. Фірма також співпрацює з деякими банками щодо продажу обладнання в кредит. На підприємстві є конструктори, які самі проектують і виготовляють спеціальні автомати та обладнання для виробничого та пакувального бізнесу.
– Нещодавно до нас навідався клієнт з Одеської області, який має можливість щодоби заготовляти 100-150 літрів козячого молока, – продовжує пан Микола. – Як транспортувати його, щоби не зіпсувався? Зараз ми працюємо над виконанням цього замовлення.
На ринку упаковування фірма "Ай К’ю" працює вже десять років. Тому споживчий ринок регіону знає добре. Скажімо, один з приватних підприємців Новоселиччини задумав продавати фасоване соняшникове насіння. Фахівці підприємства спочатку встановили йому простий апарат. Нині цей виробник вже має автоматичне обладнання. А для заводу "Екосир" спеціалісти фірми придумали такий скотч, який на морозі не згортається, що раніше траплялося. Тісно співпрацює з фасувальниками й фірма "Бабусин гостинець", яка торгує варениками та пельменями, а також птахофабрика з Тарасівців Новоселицького району. "Ай К’ю" реалізовує тільки сертифіковану продукцію, з ПДВ, чого немає на Калинівському ринку. А ще її спеціалісти за бажання замовника можуть працювати весь день у зручний для останнього час.
Фасувати можна все – від ягід до сіна і дров, – каже М. Цибулянко. – Нині ми, скажімо, розробляємо фасувальний апарат для картоплі, буряків, помідорів деяких сортів, цибулі й цитрусових. Тобто робимо все для того, щоби сільський виробник на ринку виглядав зі своєю продукцією цивілізовано. (В. Гірський)
Повернутися назад