DataLife Engine > --- > Місто розробляє туристичний логотип

Місто розробляє туристичний логотип

Бренд – поняття для нас начебто нове, але чернівчанам, які займаються переважно торгівлею, вже досить зрозуміле. Це своєрідна стисла характеристика, яка влучно передає характер товару, що пропонується на ринку. Місто – також товар, якщо йдеться про туризм.
– Усі великі туристичні центри мають свої бренди, – каже керівник Центру економічного розвитку Наталя ФІЛАТОВА. – Так, усі знають, що Париж – романтичний, Мілан – стильний, Нью-Йорк – енергійний, Ріо-де-Жанейро – це розваги... Такий простий імідж може виявитися вирішальним у рішенні туриста відвідати це місто.
– Оскільки створення бренду частково є наукою, а частково мистецтвом, ми залучили до цієї роботи різних фахівців, – продовжує пані Наталя. – У креативній групі зі створення бренду міста працюють маркетологи, історики, письменники, представники туристичних фірм і громадських організацій. Вже є кілька варіантів слогана та логотипа, але щоби зробити остаточний вибір, нам необхідно вивчити думку чернівчан.
Тож городян, яким небайдужий туристичний імідж рідного міста, запрошують відвідати сайт www.city.cv.ua, розділ оголошення. Там можна переглянути наявні ідеї слогана та логотипів і запропонувати свої.



Повернутися назад