Бізнес роблю на красивих віях
Анкета
Людмила ГОНТОВЮК
Рік народження: 1982
Освіта: 2001 року закінчила комерційний технікум та курси перукарської майстерності. Сьогодні
навчається на 4 курсі економічного факультету ЧНУ.
Досвід роботи: з 2001 року працювала перукарем; з 2005 – майстром з нарощування вій.
Хобі: керування автомобілем та скутером; спортивний автокрос; вивчення психології.
Сімейний стан: заміжня.
– Давно мріяла зайнятися чимось таким, чого ще немає у Чернівцях, – ділиться секретом успіху підприємець Людмила Гонтовюк. Молода жінка встигла освоїти майже десяток професій – від водія (автомобілем вона керує з 11 років) до курсів перукаря й масажиста, поки знайшло собі справу до смаку.
Почавши з 19-ти років працювати перукарем, Людмила зрозуміла, що сфера жіночої краси – це справа саме для неї. Але хотілося чогось оригінального. Тому
дівчина закінчила курси масажу, деякий час серйозно займалася косметикою, закінчила курси візажу в столичного майстра, яка гримує зірок естради. Сьогодні Людмила вивчає економіку в університеті, а також відвідує семінари з психології.
Про нову методику нарощування вій Людмила дізналася від подруги. Познайомилася з розробницею цієї технології і стала її ученицею. Тепер це її власна комерційна таємниця. Де закуповує спеціально вирощене натуральне волокно , жінка не розсекречує, і нікого цій справі не навчає.
– Чому вирішили зайнятися саме нарощуванням вій?
– Бо технологія ця нова для нашого регіону. Мені ця справа приносить справжнє задоволення. Бачу, що можу зробити жінок красивішими, змінити їх погляд, форму ока. Буває, прокинуся вранці і хвилююся, як там почувається моя нова клієнтка. Пишу їй sms, як справи, що чоловік сказав. Вона відповідає, що все добре, тоді заспокоююся.
– Як вдавалося знаходити перших клієнток?
– Спершу нарощувала вії
подругам, знайомим, ті розповідали про мене своїм подругам. А взагалі це проблема. Скажімо, коли жінка нігті нарощує, вона радо усім хвалиться й дає телефон салону, де це робила. Коли ж нарощують вії, тримають це в таємниці. Жінки нізащо не зізнаються, що то не їхнє, кажуть, що туш нову купили чи ще щось вигадують.
– Реклама допомагає?
– Здебільшого саме завдяки рекламі знаходжу клієнтів. Рекламувалася і на телебаченні, й на радіо, і в газетах, роздавала свої візитки жінкам різного віку просто на вулиці. Телевізійна реклама, як виявилося, себе не виправдовує і дуже дорого коштує. Газетне оголошення значно вигідніше. Помітила, що щойно вийде номер з моєю рекламою, одразу починають телефонувати.
– Як сьогодні справи у вашому бізнесі?
– Планую працювати у Києві. Там поки що такої технології немає, а в салонах нарощування вій коштує не 50-300 грн, як у мене, а 1500-1900 грн. Хочу спробувати декілька днів у столиці працювати, декілька – тут, щоб і чернівецьких клієнток не втратити.
Людмила ГОНТОВЮК
Рік народження: 1982
Освіта: 2001 року закінчила комерційний технікум та курси перукарської майстерності. Сьогодні
навчається на 4 курсі економічного факультету ЧНУ.
Досвід роботи: з 2001 року працювала перукарем; з 2005 – майстром з нарощування вій.
Хобі: керування автомобілем та скутером; спортивний автокрос; вивчення психології.
Сімейний стан: заміжня.
– Давно мріяла зайнятися чимось таким, чого ще немає у Чернівцях, – ділиться секретом успіху підприємець Людмила Гонтовюк. Молода жінка встигла освоїти майже десяток професій – від водія (автомобілем вона керує з 11 років) до курсів перукаря й масажиста, поки знайшло собі справу до смаку.
Почавши з 19-ти років працювати перукарем, Людмила зрозуміла, що сфера жіночої краси – це справа саме для неї. Але хотілося чогось оригінального. Тому
дівчина закінчила курси масажу, деякий час серйозно займалася косметикою, закінчила курси візажу в столичного майстра, яка гримує зірок естради. Сьогодні Людмила вивчає економіку в університеті, а також відвідує семінари з психології.
Про нову методику нарощування вій Людмила дізналася від подруги. Познайомилася з розробницею цієї технології і стала її ученицею. Тепер це її власна комерційна таємниця. Де закуповує спеціально вирощене натуральне волокно , жінка не розсекречує, і нікого цій справі не навчає.
– Чому вирішили зайнятися саме нарощуванням вій?
– Бо технологія ця нова для нашого регіону. Мені ця справа приносить справжнє задоволення. Бачу, що можу зробити жінок красивішими, змінити їх погляд, форму ока. Буває, прокинуся вранці і хвилююся, як там почувається моя нова клієнтка. Пишу їй sms, як справи, що чоловік сказав. Вона відповідає, що все добре, тоді заспокоююся.
– Як вдавалося знаходити перших клієнток?
– Спершу нарощувала вії
подругам, знайомим, ті розповідали про мене своїм подругам. А взагалі це проблема. Скажімо, коли жінка нігті нарощує, вона радо усім хвалиться й дає телефон салону, де це робила. Коли ж нарощують вії, тримають це в таємниці. Жінки нізащо не зізнаються, що то не їхнє, кажуть, що туш нову купили чи ще щось вигадують.
– Реклама допомагає?
– Здебільшого саме завдяки рекламі знаходжу клієнтів. Рекламувалася і на телебаченні, й на радіо, і в газетах, роздавала свої візитки жінкам різного віку просто на вулиці. Телевізійна реклама, як виявилося, себе не виправдовує і дуже дорого коштує. Газетне оголошення значно вигідніше. Помітила, що щойно вийде номер з моєю рекламою, одразу починають телефонувати.
– Як сьогодні справи у вашому бізнесі?
– Планую працювати у Києві. Там поки що такої технології немає, а в салонах нарощування вій коштує не 50-300 грн, як у мене, а 1500-1900 грн. Хочу спробувати декілька днів у столиці працювати, декілька – тут, щоб і чернівецьких клієнток не втратити.
Повернутися назад