Електронні лічильники не всім дістануться безкоштовно
– Електронний лічильник не дає можливості відмотувати показники назад і працює більш точно, ніж лічильники попереднього покоління, – пояснив Степан МЕЛЬНИК, комерційний директор ВАТ "Чернівціобленерго". – Щоправда, споживачам, які попалися на крадіжці чи підозрюються у цьому, обленерго не міняє лічильники за свої кошти – абонент повинен це зробити за свій рахунок. Якщо факт крадіжки очевидний і ми зібрали доказову базу, споживач не тільки повинен за свої кошти встановити новий електронний лічильник, але й заплатити чималий штраф. Наприклад, чотири-п’ять тисяч гривень – за ліву розетку, щонайменше вісім тисяч – за відмотування лічильника у зворотній бік. Це не наша забаганка, а офіційна методика обчислення втрат від крадіжки електроенергії, затверджено Мін’юстом.
Є випадки, коли споживач підозрюється у крадіжці. Наприклад, абонент наче й сплачує регулярно, згідно з показниками лічильника, але втрати електроенергії все одно фіксуються. Тоді ми пропонуємо мирову угоду – поміняти лічильник за рахунок абонента (коштує 130-140 гривень). Якщо нові показники збігаються з попередніми, ми жодних претензій не пред’являємо.
Є випадки, коли споживач підозрюється у крадіжці. Наприклад, абонент наче й сплачує регулярно, згідно з показниками лічильника, але втрати електроенергії все одно фіксуються. Тоді ми пропонуємо мирову угоду – поміняти лічильник за рахунок абонента (коштує 130-140 гривень). Якщо нові показники збігаються з попередніми, ми жодних претензій не пред’являємо.
Повернутися назад