DataLife Engine > --- > Нова продукція – трохи ковбас і фарби

Нова продукція – трохи ковбас і фарби

Підприємствами області цього року впроваджено 43 найменування нової продукції. Це приблизно на третину менше, ніж у січні-вересні 2006 року, повідомило Головне управління статистики в області.
Підприємствами-новаторами стали "Розма", "Імпульс",
"Машзавод", СП "Сузір’я", ВАТ СКБ "Електронмаш", "Чернівцілегмаш", ДП "Чернівецький металообробний завод", МПЗ "Колос", ЗАТ "Чернівецький хімзавод".
Так, хімзавод почав випускати перламутрові фарби та засіб для захисту стін від плісняви і грибка. "Розма" освоїла випуск нового виду труб для водопостачання й опалення, а також синтепону. "Скіф" та "Імпульс" розширили випуск меблів.
СКБ "Електронмаш" почало випускати різні види нових пожежних приладів – оповіщувачі, адресну систему для управління пожежною автоматикою тощо. За словами голови правління Наума МАМОТА, підприємство має плани випуску інших видів продукції. Наразі свої прилади "Електронмаш" продає в Україні, Росії, Молдові, Казахстані та Франції.
МПЗ "Колос" – єдиний виробник новинок у сфері продуктів харчування – почав виготовляти нові види ковбас, сосисок, зельцу та паштетів. За словами керівника племінного заводу Валентини ПЕТРЕНКО, нові вироби доводиться запроваджувати постійно, бо покупці, особливо ті, хто побував за кордоном, шукають на прилавках нетрадиційні товари з новим смаком.


ДОВІДКА


Інноваційною діяльністю цього року займалося 12 промислових підприємств (торік у цей же період – 19). Найбільше підприємств здійснювали нововведення у легкій промисловості (3), у виробництві харчових продуктів, напоїв, меблів, металургії та з виготовлення металевих виробів, машинобудуванні (по 2 підприємства). Три чверті таких підприємств розташовані у Чернівцях.
Витрати підприємств на впровадження інновацій, порівняно з минулим роком, зменшилися більш ніж удвічі і становили 5 мільйонів гривень. При цьому найбільше продати нових товарів вдалося "Колосу" та машинобудівникам – на 74,4 мільйона гривень (82% від загального обсягу реалізованої продукції (товарів, послуг) в області).




Повернутися назад