Відміняють два приміські потяги
– Пасажирів на ці напрямки дуже мало, – пояснив начальник вокзалу станції "Чернівці" Дмитро ГАРАБАЖІВ. – У касі квитків на один потяг зазвичай брали 8-10 людей. А в потягах по три-чотири вагони, кожен на 81 місце – вони їздять майже порожні.
До того ж виникають проблеми з розрахунками за пільговиків. Пенсіонерам та деяким іншим категоріям громадян безкоштовний проїзд у приміських потягах повинна компенсувати адміністрація районів та області. За перший квартал нинішнього року залізниці компенсували лише 47% від запланованих фактичних витрат.
Якщо адміністрація захоче зберегти курсування цих приміських потягів, можна укласти угоду про компенсацію витрат. Залізниця ж і надалі зазнавати збитків не може.
Що ж до інших приміських потягів, то пасажирів там поки що не бракує. Напрямки на
Молдову й Коломию залізничники називають "заселеними". Але вони теж прибутків не приносять. Приміські перевезення компенсуються приблизно на 20% – із вкладеної гривні залізничники отримують 20 копійок. Але доки достатньо пасажирів, відміняти збиткові потяги не можна. (Н. Макушинська)
До того ж виникають проблеми з розрахунками за пільговиків. Пенсіонерам та деяким іншим категоріям громадян безкоштовний проїзд у приміських потягах повинна компенсувати адміністрація районів та області. За перший квартал нинішнього року залізниці компенсували лише 47% від запланованих фактичних витрат.
Якщо адміністрація захоче зберегти курсування цих приміських потягів, можна укласти угоду про компенсацію витрат. Залізниця ж і надалі зазнавати збитків не може.
Що ж до інших приміських потягів, то пасажирів там поки що не бракує. Напрямки на
Молдову й Коломию залізничники називають "заселеними". Але вони теж прибутків не приносять. Приміські перевезення компенсуються приблизно на 20% – із вкладеної гривні залізничники отримують 20 копійок. Але доки достатньо пасажирів, відміняти збиткові потяги не можна. (Н. Макушинська)
Повернутися назад