Побільшало скарг на мобілки та металопластикові вікна
Нинішнього року відчутно побільшало скарг на фірми, які встановлюють вікна-двері. Лише на роботу одного підприємства надійшло чотири скарги. У багатьох випадках споживачі самі припускаються помилок, вони надто довірливі. На словах домовляються, підписують типові угоди, а важливі умови виконання послуг не вносять до документа.
– Цьогоріч набагато більше також скаржаться на гарантійні послуги з обслуговування мобільних телефонів, – розповіла Надія КУТИНІНА, головний спеціаліст управління у справах захисту прав споживачів в області. – Пов’язано це з тим, що люди дедалі більше купують мобільні телефони, а в області сервісних центрів взагалі немає (в Україні їх лише чотири). Виходить, доки апарат із прихованими виробничими дефектами надійде до сервісного центру, доки "дочекається" своєї черги (адже туди звозять телефони із усієї країни), то минає три-чотири місяці – жодні гарантійні терміни не витримуються.
Також дедалі більше скаржаться на якість фотоапаратури та побутової техніки.
За словами Надії Кутиніної, чимало скарг в управлінні не прийняли, бо люди приходять скаржитися без касових чеків.
– Деякі підприємці умисно не видають чеки, тому споживач повинен їх вимагати. З ними він захищений законодавством. Без касового чека ми можемо лише притягнути підприємство до відповідальності за недотримання правил торгівлі, але не за неякісний товар, – сказала пані Надія.
Водночас нарікань на неякісні продовольчі товари з початку року, порівняно з аналогічним періодом минулого, збільшилося не набагато. А впродовж липня їх взагалі не надходило. Очевидно, споживачі з підприємцями на місці вирішують спірні питання.
– Цьогоріч набагато більше також скаржаться на гарантійні послуги з обслуговування мобільних телефонів, – розповіла Надія КУТИНІНА, головний спеціаліст управління у справах захисту прав споживачів в області. – Пов’язано це з тим, що люди дедалі більше купують мобільні телефони, а в області сервісних центрів взагалі немає (в Україні їх лише чотири). Виходить, доки апарат із прихованими виробничими дефектами надійде до сервісного центру, доки "дочекається" своєї черги (адже туди звозять телефони із усієї країни), то минає три-чотири місяці – жодні гарантійні терміни не витримуються.
Також дедалі більше скаржаться на якість фотоапаратури та побутової техніки.
За словами Надії Кутиніної, чимало скарг в управлінні не прийняли, бо люди приходять скаржитися без касових чеків.
– Деякі підприємці умисно не видають чеки, тому споживач повинен їх вимагати. З ними він захищений законодавством. Без касового чека ми можемо лише притягнути підприємство до відповідальності за недотримання правил торгівлі, але не за неякісний товар, – сказала пані Надія.
Водночас нарікань на неякісні продовольчі товари з початку року, порівняно з аналогічним періодом минулого, збільшилося не набагато. А впродовж липня їх взагалі не надходило. Очевидно, споживачі з підприємцями на місці вирішують спірні питання.
Повернутися назад