DataLife Engine > --- > Торговий центр «Метро» збудували за 82 дні

Торговий центр «Метро» збудували за 82 дні

Центр гуртової торгівлі "Метро" відкрився 31 жовтня у Чернівцях на вулиці Вільшини, 1Д. Працюватиме він для бізнес-покупців. Від початку земельних робіт до перерізання стрічки з нагоди відкриття "Метро" минуло 82 дні, повідомив директор "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Аксель ЛУХІ.
Інвестиції в придбання земельної ділянки площею 4,25 гектара, будівництво та обладнання магазину становить 117 мільйонів гривень. Тут працевлаштовано понад 350 жителів міста та області. Центр торгівлі розташований у мікрорайоні Ленківці. Загальна площа магазину "МЕТРО Кеш енд Кері" становить 12 000 кв. м, з яких 7 000 кв. м займає торговий зал. Магазин пропонує своїм покупцям понад 28 000 найменувань продовольчих та непродовольчих товарів.
90% асортименту продовольчих та непродовольчих товарів "МЕТРО Кеш енд Кері" закуповує у понад 1 400 українських виробників, дистрибуторів та імпортерів. Сім місцевих виробників вже співпрацюють з новим магазином, чотири з них постачають продовольчі товари, три – непродовольчі.
На відміну від супермаркетів, "Метро" працює за принципом "сash & carry". Це форма гуртової торгівлі, за якої товар продається посередникам і великим промисловим користувачам у дрібногуртових упаковках. Мінімальна партія залежить від виду товару. Плавлені сирки, скажімо, запаковані по шість штук, а велика побутова техніка чи взуття продаються поштучно.
Для того, щоб увійти до магазину і придбати товар, покупець повинен мати карту клієнта, яка видається юридичним особам та приватним підприємцям. Центр працює з трьома основними групами клієнтів:


- ресторанний бізнес – готелі, ресторани та інші заклади громадського харчування, які купують тут продукти харчування та супутні товари;
- торгівці – невеликі магазинчики, кіоски та приватні підприємці, які купують товар для перепродажу;
- інші бізнес-клієнти – офіси, сервісні компанії, органи влади та інші організації.


Той, хто вже має тимчасову картку клієнта, зможе користуватися нею тривалий час і обміняти її на постійну впродовж декількох місяців. А загалом процес видачі карток триватиме постійно у відділі роботи з клієнтами. Отримати їх можна буде безкоштовно, пред’явивши відповідні документи. Без картки зайти до магазину не можна.
Наш бізнес відрізняється від багатьох інших тим, що ми знаємо всіх наших клієнтів в обличчя, – зазначив директор відділу виробництва Максим ГАЦУЦ. – Покупці в "Метро" отримують разом зі звичайним чеком під час покупки податкову накладну з усіма необхідними даними для бухгалтерського обліку. Представники "Метро" закликають клієнтів використовувати їх магазин як власний склад, де завжди є запас товару й необхідні умови для зберігання. Обіцяють, що після оформлення відповідних дозволів, центр торгівлі працюватиме цілодобово.




Повернутися назад