Підвищення тарифів відклали до листопада
За даними департаменту житлово-комунального господарства, фінансовий стан підприємств дещо поліпшився, хоча тарифи залишаються нижчими за собівартість послуг, а борги населення не зменшуються. Зокрема, у червні житлово-комунальні послуги чернічанами було оплачено на 60,5%, в липні – на 77,1%, в серпні – на 90,9%. Станом на 01.09.05 р. заборгованість споживачів перед підприємствами, що утримують житловий фонд, становить 4,4 млн грн, перед ДКП "Чернівціводоканал" – 9,8 млн грн.
Керівництво департаменту вважає, як йдеться у підготовленому ними проекті рішення сесії, що "підвищення з 1 червня розмірів тарифів дозволило деяким підприємствам поліпшити якість та збільшити кількість послуг".
Керівництво департаменту вважає, як йдеться у підготовленому ними проекті рішення сесії, що "підвищення з 1 червня розмірів тарифів дозволило деяким підприємствам поліпшити якість та збільшити кількість послуг".
Повернутися назад