DataLife Engine > --- > Торговим представником можна стати «з нуля»

Торговим представником можна стати «з нуля»

Хочу розповісти про власний досвід. Коли був студентом-заочником, починав свою кар’єру торговим представником фірми, яка продавала мийні засоби. Робота торговим представником тоді не була такою поширеною, ніхто не вчив продавати – прайс-лист в руки і вперед. Було важко, не всі продавці в магазинах розуміли, чого від них хочуть, практично всі закуповували товар на ринку чи гуртовій базі. Часом просто не хотіли розмовляти чи могли "попросити на вихід".
Найбільш "важких" клієнтів я позначав у щоденнику, двох-трьох щотижня, і систематично заходив, щоби отримати замовлення. Головне – не оминати їх, якщо не сьогодні, то завтра замовлення буде.
Пропрацювавши досить довго на цій роботі, я навчився спілкуватися з людьми, керувати продажем. Згодом отримав роботу у відомій компанії. Тепер уже працював з гуртовими клієнтами. Став керівником, мені довірили організацію ефективної роботи торгових агентів і їх підбір. Переконався, що успіху можна досягти, навіть не маючи на початку спеціальної або вищої освіти.
Для прикладу хочу розповісти, що якось у магазині знайомий охоронець запитав, чи не зміг би я взяти його на роботу. Я його взяв торговим агентом і не помилився. Зараз цей чоловік працює менеджером у відомій компанії. Інший мій знайомий (бригадир зі збирання мольбертів) теж досяг упіху в цій справі.
Щоби стати торговим представником, слід пам’ятати, що ви є "живою вітриною" фірми. Потрібно дбати про успіх своєї компанії – просувати товар, збільшувати продажі, сприяти позитивному ставленню клієнтів до постачальника та торгової марки. Щоби забезпечити тривалу співпрацю, варто знати про унікальні переваги своєї фірми, орієнтуватися в асортименті продукції своєї та конкурентів, ціновій політиці фірми, можливості знижок тощо. Обов’язково – працювати зі щоденником. Кожен день роботи повинен починатися з планування. До щоденника записується, з ким ви запланували зустріч, на котру годину, що потрібно зробити, особливі умови, ціни тощо. Якщо компанія забезпечила вас клієнтською базою, почніть свій перший робочий день з відвідування цих клієнтів, поетапно аналізуючи ринок. Якщо ж маєте починати з "нуля", то спершу проаналізуйте ринок, з’ясовуючи потреби клієнтів, визначаючи потенційні торгові точки, з якими можна починати переговори.
Чимало фірм готові прийняти на роботу агентів без досвіду, а навчитися можна в процесі роботи. Головне – бути цілеспрямованим та порядним.



Повернутися назад