Чи готова дитина до школи
Попросіть дитину намалювати людину (краще чоловіка чи хлопчика) з усіма деталями, з якими лише зможе. А потім оцініть, що вийшло.
- 1 бал – високий рівень інтелектуального розвитку. У намальованої фігурки все на місці – голова, шия, плечі, тулуб, руки, ноги. На голові є волосся (можливий варіант – шапка або капелюх) і вуха, а на обличчі – очі, ніс, рот і брови. Шия – не товстіша і не довша за тулуб, а на руках – по п’ять пальців, одяг теж є. І ще одна важлива умова: силует людини повинен бути намальований неперерваною лінією, тобто коли руки і ноги фігурки ніби "витікають" із тулуба.
Висновок: У дитини добре логічне мислення, розвинута моторика пальців – значить, із письмом проблем не буде. Такого вундеркінда можна негайно вести до школи!
- 2 бали – середній рівень. Усе так само, як для 1 балу, але відстуній "неперервний" спосіб зображення, тобто дитина окремо намалювала голову і тулуб, а до них "прикріпила" руки і ноги. Можуть загубитися три частини тіла: шия, волосся, палець руки, але на обличчі все повинно бути, "як у людей".
Висновок: Такому юному художникові шкільне навантаження буде під силу за умови, якщо мама і тато допомагатимуть йому з уроками.
- 3 бали – рівень нижче середнього. Зображені голова, шия, тулуб, руки і ноги, намальовані двома паралельними лініями. Відсутні вуха, волосся, одяг, пальці на руках, стопи на ногах.
Висновок: Ставати школярем такій дитині трохи зарано. Зверніть увагу на розвиток малюка: більше читайте йому, вчіть переказувати почуте. Нехай він малює, ліпить, збирає картинки (пазли), конструює.
- 4 бали – низький рівень. Примітивний малюнок голови з тулубом, а руки-ноги намальовано однією лінією – за принципом "палка, палка, гуречик – вот и вышел человечек".
Висновок: Хто зна, чи варто таку дитину віддавати до школи. Спочатку потрібно розвинути моторику кисті і підтягнутися інтелектуально.
- 5 балів – дуже низький рівень. Зрозуміле зображення тулуба і кінцівок відсутнє – вийшли каракулі.
Висновок: Результат 4-5 бали у шестирічної дитини повинен вас занепокоїти. Бажано звернутися до дитячого психолога.
- 1 бал – високий рівень інтелектуального розвитку. У намальованої фігурки все на місці – голова, шия, плечі, тулуб, руки, ноги. На голові є волосся (можливий варіант – шапка або капелюх) і вуха, а на обличчі – очі, ніс, рот і брови. Шия – не товстіша і не довша за тулуб, а на руках – по п’ять пальців, одяг теж є. І ще одна важлива умова: силует людини повинен бути намальований неперерваною лінією, тобто коли руки і ноги фігурки ніби "витікають" із тулуба.
Висновок: У дитини добре логічне мислення, розвинута моторика пальців – значить, із письмом проблем не буде. Такого вундеркінда можна негайно вести до школи!
- 2 бали – середній рівень. Усе так само, як для 1 балу, але відстуній "неперервний" спосіб зображення, тобто дитина окремо намалювала голову і тулуб, а до них "прикріпила" руки і ноги. Можуть загубитися три частини тіла: шия, волосся, палець руки, але на обличчі все повинно бути, "як у людей".
Висновок: Такому юному художникові шкільне навантаження буде під силу за умови, якщо мама і тато допомагатимуть йому з уроками.
- 3 бали – рівень нижче середнього. Зображені голова, шия, тулуб, руки і ноги, намальовані двома паралельними лініями. Відсутні вуха, волосся, одяг, пальці на руках, стопи на ногах.
Висновок: Ставати школярем такій дитині трохи зарано. Зверніть увагу на розвиток малюка: більше читайте йому, вчіть переказувати почуте. Нехай він малює, ліпить, збирає картинки (пазли), конструює.
- 4 бали – низький рівень. Примітивний малюнок голови з тулубом, а руки-ноги намальовано однією лінією – за принципом "палка, палка, гуречик – вот и вышел человечек".
Висновок: Хто зна, чи варто таку дитину віддавати до школи. Спочатку потрібно розвинути моторику кисті і підтягнутися інтелектуально.
- 5 балів – дуже низький рівень. Зрозуміле зображення тулуба і кінцівок відсутнє – вийшли каракулі.
Висновок: Результат 4-5 бали у шестирічної дитини повинен вас занепокоїти. Бажано звернутися до дитячого психолога.
Повернутися назад