Багатії на колесах
Яскравий цьому доказ – чималі гонорари учасників цього чемпіонату. Наприклад, другий призер недільного Гран-прі Угорщини Міхаель Шумахер щороку отримує від босів Ferrari та спонсорів близько 70 мільйонів доларів. Саме він є одним із найбагатших спортсменів світу.
За ним йде молодший брат Ральф, який отримує в Toyota Racing величезну суму – 25 мільйонів. Наступний у списку – претендент на чемпіонську корону 2005 року Кімі Райконен з 22 мільйонами доларів. Крім того, він отримує мільйон за кожну перемогу і ще мільйон у разі, якщо виграє титул. Контракт гарячого колумбійця Хуана-Пабло Монтої, ймовірно, побудований за такою ж схемою, а його базовий гонорар вимірюється 15 мільйонами. Доповнюють елітний секстет "Формули-1" Ярно Труллі і Рубенс Баррікелло – обидва отримують по 10 мільйонів. Гонщики Renault мають по 9 мільйонів. Щоправда, Джанкарло Фізікеллі з його "дев’яткою", напевно, залишається значно більше, ніж Фернандо Алонсо, справами якого заправляє бос Renault Флавіо Бріаторе. Надія британців Дженсон Баттон "коштує" 8 мільйонів. Марку Вебберу платять 4 мільйони – значно більше, ніж корисніше Ніку Хайдфельду, що отримує лише мільйон. Далі лідер Sauber Феліпе Маса і третій гонщик McLaren Алекс Вурц – обидва заробляють по 2,5 мільйона доларів.
Зарплата Такуми Сато – 2 мільйони доларів, але до нинішнього сезону він отримував менше мільйона. Ветерани F-1. Жак Вільньов і Девід Култхар’єри погодилися на значне обмеження своїх заробітків. Щодо інших гонщиків, то вони "бідні", як для світу "Формули-1", і отримують всього 100-500 тисяч за сезон. Щоправда, є і такі, у контрактах яких зазначено нульову суму. Патріку Фрізахеру з найповільнішої команди Minardi платять... 0 доларів. Приблизно 100 тисяч "на кишенькові витрати" дають йому спонсори.
За ним йде молодший брат Ральф, який отримує в Toyota Racing величезну суму – 25 мільйонів. Наступний у списку – претендент на чемпіонську корону 2005 року Кімі Райконен з 22 мільйонами доларів. Крім того, він отримує мільйон за кожну перемогу і ще мільйон у разі, якщо виграє титул. Контракт гарячого колумбійця Хуана-Пабло Монтої, ймовірно, побудований за такою ж схемою, а його базовий гонорар вимірюється 15 мільйонами. Доповнюють елітний секстет "Формули-1" Ярно Труллі і Рубенс Баррікелло – обидва отримують по 10 мільйонів. Гонщики Renault мають по 9 мільйонів. Щоправда, Джанкарло Фізікеллі з його "дев’яткою", напевно, залишається значно більше, ніж Фернандо Алонсо, справами якого заправляє бос Renault Флавіо Бріаторе. Надія британців Дженсон Баттон "коштує" 8 мільйонів. Марку Вебберу платять 4 мільйони – значно більше, ніж корисніше Ніку Хайдфельду, що отримує лише мільйон. Далі лідер Sauber Феліпе Маса і третій гонщик McLaren Алекс Вурц – обидва заробляють по 2,5 мільйона доларів.
Зарплата Такуми Сато – 2 мільйони доларів, але до нинішнього сезону він отримував менше мільйона. Ветерани F-1. Жак Вільньов і Девід Култхар’єри погодилися на значне обмеження своїх заробітків. Щодо інших гонщиків, то вони "бідні", як для світу "Формули-1", і отримують всього 100-500 тисяч за сезон. Щоправда, є і такі, у контрактах яких зазначено нульову суму. Патріку Фрізахеру з найповільнішої команди Minardi платять... 0 доларів. Приблизно 100 тисяч "на кишенькові витрати" дають йому спонсори.
Повернутися назад