DataLife Engine > --- > Мороз – ворог автомобіля

Мороз – ворог автомобіля


Якщо машина не заводиться за сильного морозу, причини можуть бути такі:
1. Поганий бензин або порушена його подача.
2. Погане мастило.
3. Слабкий акумулятор.
4. Розрегульована система запалювання.


Скарги на поганий бензин стали звичним явищем, отож ця причина найчастіше призводить до проблем під час морозів. Бензин розводять різноманітними речовинами, від яких двигун влітку працює зі стуком, а під час морозів відмовляється запускатися взагалі. Тобто стартер крутить добре, іскра є, бензин подається, але двигун не працює. У таких випадках можна зняти повітряний фільтр, залити трохи перевіреного бензину безпосередньо у карбюратор і спробувати завести.
Не менш поширена проблема – мастило. Фахівці кажуть, що 90% мастил взагалі непридатні до роботи під час морозів. За такої низької температури, яка спостерігалася в Україні останнім часом, необхідні лише синтетичні мастила з маркуванням, яке розпочинаються нулем – 0W40, 0W50 та інші. Жодна "мінералка" за мінус 15 не працює. Тобто слід замінити мастило на "зимове". Щоправда, виникає проблема відповідності маркування на каністрі якості самого вмісту. На жаль, підробки набули значного поширення, тому мастило – а "синтетика" коштує чимало – треба купувати лише в перевіреного продавця. Перевірити, чи мастило не загусло, можна на око – на щупі.
Якщо авто зимує на вулиці, але час від часу доводиться виїжджати, подбайте про акумулятор. Якщо він добре працював улітку, не обов’язково, що заряду вистачить під час морозів. Найкраще – придбати новий. Якщо він експлуатується лише два-три роки, взимку долийте електроліту в банки. Акумулятор бажано зберігати в теплі – тобто, знімати його на ніч і забирати в помешкання. Однак з авто з кондиціонером знімати акумулятор не варто. Тому взимку перед запуском двигуна треба вмикати на хвилину ближнє світло або на 20 секунд дальнє. Акумулятор від цього трохи "збадьориться" і краще подаватиме струм. Якщо й такий спосіб не допоможе – заберіть акумулятор у будинок і покладіть його на годину в теплу воду.
Коли акумулятор слабкий, завести двигун можна "прикуривши" від іншого авто, яке вже певний час пропрацювало.
Причиною проблем із запуском двигуна може бути погана робота системи запалювання. Перше, що слід зробити, – прочистити свічки або замінити їх на нові. Все решта вже треба регулювати в автосервісі.
Фахівці одностайно не радять заводити авто з допомогою буксира, особливо машини з автоматичною коробкою передач.
Отож, щоби ваше авто легко заводилося взимку, подбайте про нього заздалегідь. Замініть мастило, перевірте систему запалювання і обов’язково заливайте бензин лише на перевірених АЗС. При цьому бажано на ніч чи тривалий час залишати бензобак повним, щоби не кристалізувалися на стінках випари.
Уникнути всіх проблем можна, придбавши передпускові підігрівачі двигуна. Вони бувають електричними, тобто живляться від електромережі. Вартість таких приладів – від 100 американських доларів, але вони потребують, щоби поруч була електрична розетка. Існують також автономні підігрівачі, що працюють на бензині або дизельному пальному. Найбільший їхній недолік – ціна, яка стартує із суми 500 доларів. Нещодавно почали з’являтися в продажу так звані "акумулятори тепла". Вони є своєрідними термосами, в які ввечері заливається гарячий антифриз. Вранці водій випускає рідину з термоса, і двигун за хвилину-дві встигає прогрітися.




Повернутися назад