DataLife Engine > новини > ПриватБанк почав встановлювати термінали банківського самообслуговування за заявками торгових точок (на правах реклами)

ПриватБанк почав встановлювати термінали банківського самообслуговування за заявками торгових точок (на правах реклами)

ПриватБанк почав встановлювати термінали банківського самообслуговування за заявками торгових точок (на правах реклами)

ПриватБанк відкрив спеціальну сторінку в Інтернеті, на якій власники та керівники українських торгових підприємств можуть залишити заявку на встановлення банківського терміналу самообслуговування. Як повідомили в банку, підключення до національної мережі банківського самообслуговування дозволить власникам торгових точок забезпечити клієнтам додатковий сервіс, а людям отримати доступ до сучасних банківських послуг саме там, де ними найзручніше користуватися.ґ

“Сьогодні банківський термінал, в якому можна отримати практично будь-яку банківську послугу без перерв і вихідних, стає таким же необхідним елементом торговельної інфраструктури, як банкомат чи термінал для прийому карток на касі, – говорить керівник Департаменту розвитку банкоматної та термінальної мережі банку Ігор МЄЛКОВ. – Ми активно встановлюємо термінали самообслуговування саме там, де вони найбільш потрібні – в “спальних” районах мегаполісів, невеликих містах та сільській місцевості, і тепер пропонуємо нашим клієнтам самим вибирати місце встановлення нового терміналу”.

На сьогодні в терміналах ПриватБанку доступні найпопулярніші банківські послуги: поповнення рахунку мобільних і платіжної карти, депозитного вкладу та кредиту, оплата комунальних та інших рахунків, відправлення та отримання грошових переказів, покупка валюти. Також через них можна купити квитки на поїзд, автобус, футбольний матч і скористатися іншими корисними сервісами. Щоб розмістити банківський термінал самообслуговування в торговому або розважальному центрі, магазині або сервісній точці, достатньо залишити заявку на спеціальній сторінці сайту ПриватБанку.

Від початку року мережа банківського самообслуговування ПриватБанку виросла в 2,5 раза і є найбільшою в Україні – кількість встановлених терміналів перевищила 10 тисяч. До кінця цього року і в першій половині наступного банк планує встановити ще кілька тисяч “електронних банків”, збільшити кількість терміналів, що працюють цілодобово, і запустити термінали самообслуговування з можливістю внесення готівки пачкою для обслуговування малого бізнесу.

Ліцензія НБУ №22 від 04.12.2001р.



Повернутися назад