Сервісні центри МВС працюватимуть по-новому: що змінилося
Сервісні центри МВС надаватимуть послуги за новим стандартом.
Про це повідомляє пресцентр МВС.
{reklama}
Для державних органів запроваджено єдині стандарти державного сервісу.
"Насамперед нові вимоги передбачають якісне та бездискримінаційне надання послуг усім клієнтам, зокрема, людям з інвалідністю, іноземцям та представникам національних меншин", – сказано в повідомленні.
Для віддаленого користування послугами є така система електронних сервісів:
електронний кабінет водія з переліком функцій, необхідних пересічному власнику авто;
калькулятор орієнтовної вартості отримання послуги з перереєстрації транспортного засобу;
перевірка легітимності свідоцтв про реєстрацію авто й посвідчень водія;
онлайн-тренажер із перевірки знань Правил дорожнього руху.
"Хочу зазначити, що команда Головного сервісного центру МВС за певними напрямами спрацювала на випередження та забезпечила практичну реалізацію нововведень. У нас уже є стандарти комунікацій із клієнтами: наші співробітники мають чіткі інструкції – як вітатись, алгоритм надання послуги, здебільшого сервісні центри мають внормований формат приміщення. Це дуже зручно для наших відвідувачів", — підкреслив начальник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Повернутися назад