DataLife Engine > новини > Досвідчений бізнесмен розповів, що обов'язково потрібно указати в резюме, щоб вас помітили

Досвідчений бізнесмен розповів, що обов'язково потрібно указати в резюме, щоб вас помітили


Для того, щоб зацікавити роботодавця, не обов'язково потрібно мати багаж знань, досвіду і пройти шлях від менеджера нижчої ланки до керівника відділу.

Тут важливо продемонструвати щось інше. Що саме, розповів керівник, директор консалтингової фірми Гері Бернісон, інформує Ukr.Media
.

{reklama}

Типові анкети

За двадцять років роботи Бернісон встиг поспілкуватися з великою кількістю різних претендентів. Він також перечитав тисячі різних резюме, але тільки одне дійсно справило на нього незабутнє враження. І хоча минуло вже багато років, чомусь більше Гері не траплялися на очі подібні анкети.

Що ж такого вказав здобувач у своєму резюме? Бернісон каже, що є одна деталь, яка безпомилково допомагає визначити співробітника зі статусом "вище середнього". Але ось мало хто знає про цей прийом.

Всі дотримуються тих самих порад щодо складання резюме:

- вибрати правильний шрифт;
- вирівняти поля з боків;
- вказати освіту, вміння навички;
- у хронологічному порядку перерахувати місця роботи;
- розповісти про обов'язки;
- вкластися в один лист А4.

Бернісон зазначає, що нерідко з ним траплялося так, що він відкриває резюме, а там все ідеально. І навіть причепитися ні до чого. Дотримані строго всі рекомендації. Але чомусь анкета не свідчить про те, що здобувач може виявитися професіоналом. А все тому що немає важливого нюансу, на який і звертає увагу Бернісон.

Чарівна приписка

Про що ж йдеться? Про конкретику. Просто скопіювати список обов'язків з інтернету — тут багато розуму не треба. Інша справа — додати кілька слів, які красномовно розкажуть про успіхи. Наприклад, Бернісон каже, що в багатьох резюме бачив фразу "займався продажами". А в одній анкеті побачив наступне: "займався продажами і збільшив річне зростання на п'ятнадцять відсотків". Бернісон був підкорений. Він відразу зрозумів, що має справу з досвідченим, кваліфікованим фахівцем.

Висновок

Висновок простий: щоб вразити рекрутера, необхідно уникати узагальнених фраз. Продемонструвати професіоналізм реально в тому разі, якщо ви вкажете конкретні факти, а ще краще — підкріплені цифрами. Тоді список ваших досягнень виглядатиме набагато значніше і викличе більше довіри.

Тож поменше прикметників і характеристик своєї особистості і побільше інформації, яка б все сказала за вас. Взагалі рекрутери не радять писати, який ви амбітний, цілеспрямований і т.д. Дозвольте роботодавцю самому скласти враження про вас.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram



Повернутися назад