АТБ, Сільпо та Епіцентр у Єгипті: бізнесмени вигадали спосіб привернути увагу покупців з України
На єгипетському курорті Шарм-ель-Шейх місцеві підприємці вигадали спосіб заманити українських туристів до своїх магазинів, скопіювавши логотипи популярних в Україні торгових мереж.
Про це у Facebook пише Анна Романова, екс-нардеп 8-го скликання від Самопомочі, виконавчий директор Асоціації гостинності України.
{reklama}
Зокрема, на курорті присутні піратські копії таких торгових марок, як Сільпо (торгує косметикою), АТБ (вироби зі шкіри), Rozetka (футболки, солодощі, купальники), Епіцентр (солодощі, кальяни, сигарети), Novus (вироби зі шкіри) і т.д.
"Я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста, — пише Романова, — але хто і в якому стані їх складав?".
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Повернутися назад