DataLife Engine > новини > Компанія Goodyear: інновації, засновані на столітньому досвіді*

Компанія Goodyear: інновації, засновані на столітньому досвіді*

* На правах реклами

Американський бренд Goodyear має довгу і багату історію, яка бере свій початок в 1839 році. Саме тоді винахідник із США Чарльз Гудієр, чиє ім'я увічнила компанія, вперше вулканізував каучук, що зробило матеріал більш міцним і зносостійким. Фірма з виробництва пневматичних шин на основі вулканізованого каучуку була заснована в 1898, а в 1908 компанії вдалося укласти контракт із Генрі Фордом, що стало першим, але далеко не останнім знаковим досягненням.



Компанія Goodyear: інновації, засновані на столітньому досвіді*


Власні технології – основа успіху


Саме шини Goodyear були в базовій комплектації першого серійного легкового автомобіля Ford T. Сьогодні на кожній п'ятій покришці, що продається у світі, красується впізнаваний крилатий логотип компанії. Щорічний оборот становить близько 15 мільярдів доларів, а представництва «Гудієр» розкидані по всіх континентах, виробничі потужності є в таких країнах, як:



  • Німеччина;

  • Франція;

  • Польща;

  • Туреччина;

  • Словенія;

  • Японія.


Автомобільні шини випускаються за фірмовою технологією FuelSaving, яка передбачає використання легковагої структури, спеціального захисного шару, унікальних акваканалів протектора. Все це дозволяє досягти високого показника керованості автомобілем за різних умов, ефективного гальмування і знижує опір хитанню на 15%. Якісні характеристики гуми знижують рівень витрати палива, як наслідок – і викиди вуглекислого газу в атмосферу. Гума цього бренду часто використовується в різних автогонках. Саме на шинах Goodyear в 1965 році був встановлений світовий рекорд 965,5 км/год.


Крім власного бренду в групу компаній входять також шинні виробники Savaі Fulda, Dunlop, Debica.


Серед видатних успіхів компанії:



  • створення радіальної шини для авіації в 1985 році;

  • покришка, що продовжує функціонувати після проколу – випущена в 2005;

  • протектор SmartWear, на якому утворюються нові канавки в міру зносу – 2008.


У дослідних центрах компанії працювали і продовжують працювати видатні вчені, серед яких є навіть Нобелівські лауреати. Шини «Гудієр» вибирають для базової комплектації своїх автомобілів найвідоміші бренди, включаючи «Мерседес», «БМВ», «Нісан», «Мазератті», «Роллс-Ройс», «Альфа Ромео», «Ауді», «Фіат», «Пежо» і безліч інших.


Робота на випередження


На женевському автосалоні в 2016 році компанія здивувала всіх своїм баченням на майбутнє, представивши концептуальну шину Goodyear Eagle-360 сферичної форми. За задумом розробників сферична форма дає безліч переваг, починаючи від можливості дійсно бічного паркування і закінчуючи максимальною мобільністю автомобіля, адже куля може рухатися у всіх напрямках. Футуристична концепція передбачає безконтактне кріплення кулі-колеса до транспортного засобу за допомогою магнітної левітації, а також наявність різних датчиків для інтелектуальної поведінки шин. Наприклад, вони зможуть автоматично збільшувати профіль автомобіля, опираючись на дані діагностики дороги.


Тільки майбутнє покаже, чи знайде ця смілива розробка свою реалізацію, але, як мінімум, такі проєкти дуже надихають як виробників автомобільних шин, так і людство загалом.




Повернутися назад