DataLife Engine > новини / Новини України > "Київстар" обіцяє компенсації споживачам, які постраждали від збоїв

"Київстар" обіцяє компенсації споживачам, які постраждали від збоїв

"Київстар" обіцяє компенсації споживачам, які постраждали від збоїв

"Київстар" відновив роботу домашнього інтернету, клієнтам, які не змогли скористатись сервісом нарахують компенсацію у вигляді нетарифікованих послуг.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

{reklama}

"Наші спеціалісти доклали усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу "Домашнього інтернету". Причиною ситуації став збій у роботі обладнання. Станом на 14:00 послуга працює у звичному режимі. Рекомендуємо абонентам перезавантажити комп’ютери і роутери для подальшої коректної роботи.

Користувачам "Домашнього Інтернету", які не змогли скористатись сервісом, буде автоматично надано компенсацію у вигляді нетарифікованих послуг, про що вони найближчим часом отримають SMS-повідомлення", - йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, 21 травня, через аварію, у користувачів домашнього інтернету "Київстар" частково зник інтернет-зв'язок, або працював із перебоями. У компанії обіцяють компенсації тим, хто постраждав від збоїв.



Повернутися назад