Мерія порахувала, що її послуги дуже якісні

Понад 9,5 тисяч чернівчан, які у грудні минулого року зверталися за послугами до виконавчих органів міської ради, взяли участь в анкетуванні щодо оцінки якості наданих їм послуг. 64,4% з них зазначили, що задоволені якістю отриманих послуг.
Зокрема, вони задоволені повнотою отриманих консультацій (72%), їх зрозумілістю (78,8%), доступністю інформації щодо розгляду їх звернення (75,7%), зручністю процедури оформлення документів (75,7%). Майже 70% відзначили ввічливість працівників міської ради, 76,5% - їх комунікабельність.
Водночас в анкетах чернівчани відзначили низку питань, які вони вважають проблемними у функціонуванні міського господарства, діяльності міської влади. Зокрема, вони звертають увагу на низький рівень контролю за виконанням робіт, особливо в житлово-комунальному господарстві (11,3%), досить тривалу процедуру приватизації земельної ділянки (5,9%), великі черги у департаменті містобудівного комплексу та земельних відносин (9,7%), неякісну роботу міського транспорту, недостатнє транспортне забезпечення віддалених мікрорайонів (9,1%), труднощі у зборі документів для отримання окремих послуг (8,6%), невичерпні відповіді на звернення ( 8,8%).
Про це повідомив прес-центр міської ради.
Повернутися назад