У Зеленського пояснили слова про жінок
Президент Володимир Зеленський "не хотів, щоб Україну сприймали так, як це інтерпретують в соціальних мережах".
Про це заявила гендерна радниця президента Марина Бардіна, коментуючи реакцію щодо слів Зеленського про туристичні бренди України, пише "Повага".
{reklama}
"Володимир Зеленський точно не той президент, який хотів би, щоб його країну сприймали у такий спосіб, як це інтерпретують у соціальних мережах", — сказала вона.
"І, якщо подивитися, проаналізувати сказане повністю, то пан Володимир констатував проблему зовнішнього сприйняття України світом і наголосив на тому, що ми навпаки маємо широкий спектр досягнень для позиціонування країни, аби зруйнувати стереотипне і застаріле бачення, вузьке сприйняття. Крім того, ми маємо певні дії, які б підтверджували повагу команди Володимира Зеленського до жінок і готовність підтримувати жінок. Зокрема, партія "Слуга народу" продемонструвала 30% представництво жінок у списку. І такі речі, реальні дії, для мене є показником готовності підтримувати жінок", — зазначила гендерна радниця президента.
Водночас вона позитивно оцінила флешмоб у Фейсбуці #Ятобінебренд. "Тому що це (флешмоб, ред.) є свідченням того, що жінки продовжують активно відстоювати свої права і вже новій владі задають показник того, як варто комунікувати низку питань відносно жіноцтва", — сказала Марина Бардіна.
Зазначається, що у відповідь на слова Володимира Зеленського про туристичні бренди України, серед яких "красиві жінки" мережею шириться флешмоб #Ятобінебренд та #яНеТуристичнийБренд.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Повернутися назад