За 2018 рік контакт-центр "Чернівцігазу" опрацював понад 600 тисяч звернень клієнтів (прес-реліз)
За 2018 рік контакт-центр "Чернівцігазу" опрацював понад 600 тисяч звернень клієнтів
Протягом 2018 року до контакт-центру компанії надійшло понад 600 тисяч звернень, більшість з яких стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунка. У середньому щомісяця оператори контакт-центру віддалено консультують понад 50 тисяч споживачів природного газу Чернівецької області.
Вже більше 3 років клієнти "Чернівцігазу" мають можливість дистанційно отримати консультацію з будь-якого питання, просто зателефонувавши до контакт-центру компанії. Тільки впродовж 2018 року операторами опрацьовано понад 667,4 тисяч звернень споживачів природного газу. Найчастіше клієнти компанії консультувалися з приводу квитанцій та з приводу звірки особового рахунка – 35,7 тис. та 81,3 тис. звернень відповідно.
Отримати консультацію буковинці можуть і за допомогою "Особистого кабінету". У такий спосіб 2018 року фахівцями контакт-центру було надано 6 тисяч роз’яснень. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотного дзвінка – Callback, якою впродовж минулого року скористалися понад 4 тисячі споживачів блакитного палива.
За допомогою сучасних сервісів у 2018 році передано майже 500 тисяч показань лічильника, з яких 183 тис. надійшли через СМС на короткий номер 7104, майже 3 тис. даних отримано через електронну пошту contact@cvgas.104.ua та 87 тис. показань прийнято через цілодобове голосове меню IVR.
"Контакт-центр "Чернівцігазу" працює більше, ніж три роки, і протягом цього періоду ми постійно працювали над вдосконаленням і розширенням його можливостей. Однією з останніх новинок стало запровадження послуги – передача показань через сервіс Viber-бот 7104ua. Використання сучасних технологій дає нам можливість надавати значну кількість консультацій дистанційно та суттєво економити час наших клієнтів", – поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Мотовілін.
Отримати консультацію в контакт-центрі "Чернівцігазу" можна щодня, з 8.00 до 20.00, тел. +38 (0372) 93 19 04, +38 (067) 444 8 104. Оператори контакт-центру працюють без обідньої перерви.
Окрім цього, швидким способом доступу до особового рахунка є Особистий кабінет на сайті 104.ua, за допомогою якого можна контролювати розрахунки, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передати показання лічильника. Зареєструвати "Особистий кабінет" на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього необхідний номер особового рахунка та сума останнього платежу.
Протягом 2018 року до контакт-центру компанії надійшло понад 600 тисяч звернень, більшість з яких стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунка. У середньому щомісяця оператори контакт-центру віддалено консультують понад 50 тисяч споживачів природного газу Чернівецької області.
Вже більше 3 років клієнти "Чернівцігазу" мають можливість дистанційно отримати консультацію з будь-якого питання, просто зателефонувавши до контакт-центру компанії. Тільки впродовж 2018 року операторами опрацьовано понад 667,4 тисяч звернень споживачів природного газу. Найчастіше клієнти компанії консультувалися з приводу квитанцій та з приводу звірки особового рахунка – 35,7 тис. та 81,3 тис. звернень відповідно.
Отримати консультацію буковинці можуть і за допомогою "Особистого кабінету". У такий спосіб 2018 року фахівцями контакт-центру було надано 6 тисяч роз’яснень. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотного дзвінка – Callback, якою впродовж минулого року скористалися понад 4 тисячі споживачів блакитного палива.
За допомогою сучасних сервісів у 2018 році передано майже 500 тисяч показань лічильника, з яких 183 тис. надійшли через СМС на короткий номер 7104, майже 3 тис. даних отримано через електронну пошту contact@cvgas.104.ua та 87 тис. показань прийнято через цілодобове голосове меню IVR.
"Контакт-центр "Чернівцігазу" працює більше, ніж три роки, і протягом цього періоду ми постійно працювали над вдосконаленням і розширенням його можливостей. Однією з останніх новинок стало запровадження послуги – передача показань через сервіс Viber-бот 7104ua. Використання сучасних технологій дає нам можливість надавати значну кількість консультацій дистанційно та суттєво економити час наших клієнтів", – поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Мотовілін.
Отримати консультацію в контакт-центрі "Чернівцігазу" можна щодня, з 8.00 до 20.00, тел. +38 (0372) 93 19 04, +38 (067) 444 8 104. Оператори контакт-центру працюють без обідньої перерви.
Окрім цього, швидким способом доступу до особового рахунка є Особистий кабінет на сайті 104.ua, за допомогою якого можна контролювати розрахунки, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передати показання лічильника. Зареєструвати "Особистий кабінет" на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього необхідний номер особового рахунка та сума останнього платежу.
Повернутися назад