Дозвіл на продаж кави на вулиці Ольги Кобилянської отримала тільки "Велокава"
У Чернівцях почала активно працювати міжвідомча комісія, яка опікується діяльністю пересувних тимчасових споруд. Наслідок її роботи – дозвіл на пересувний продаж кави на вулиці Ольги Кобилянської на сьогодні надано тільки одному підприємцеві.
Керівник комісії, головний архітектор міста Наталія ХІЛЬКО розповідає:
– Комісія деякий час не працювала і нині продовжила свою роботу. До комісії входять різноманітні служби, представники ДАІ, СЕС, райрад... Коли підприємці звертаються до нас, ми розглядаємо їхню заявку і вирішуємо, чи надати дозвіл на діяльність. Йдеться про кавомобілі, продаж квасу, кавунів тощо. Якщо комісія надає дозвіл, то підприємцеві необхідно знову звернутися до нас, щоб отримати паспорт прив’язки до конкретного місця. У правилах благоустрою прописано, що не можна розташовувати такі пересувні елементи – малі тимчасові архітектурні форми – на площах. Саме тому таке навантаження йде на вулицю Ольги Кобилянської.
– Якщо говорити про кавомобілі, то на сьогодні дозвіл отримала тільки "Велокава", – зауважує Наталія Хілько. – Також на попередній міжвідомчій комісії до нас звернулися інші підприємці-власники кавомобілів. Їм було відмовлено, бо ними була надана недостовірна інформація: на фото був представлений зовсім інший автомобіль, ніж той, який є насправді. Хочемо наголосити, що у місті так більше не буде, що хтось придумав собі бізнес і торгуватиме кавою серед міста, де заманеться. Тепер усе буде за правилами. Відтак на наступний рік разом з архітектором нами буде розроблена інтерактивна картка. Що мається на увазі? Наприклад, буде пораховано, що нам у місті необхідно 20 кавомобілів і вони повинні перебувати у конкретних місцях. Не виключаємо, що надавати дозвіл будемо на конкурсній основі. Карту ми будемо оприлюднювати до початку наступного сезону й чекатимемо на заявки підприємців.
– Мета комісії – сприяти підприємцям, які розпочали свою справу, – наголошує Наталія Хілько. – Також ми схильні підтримувати не лише сезонну торгівлю, але й нестардатні ідеї. Наприклад, нас зацікавила ідея пересувної форми для продажу метеликів.
Кореспондент molbuk.ua пройшлася вулицею і помітила, що зник кавамобіль, який розміщувався на розі Кобилянської-вулиці Шевченка. Навпроти Палацу урочистих подій ми побачилии звичний кавомобіль "Кава нашого міста". Власник цього кавомобіля, підприємець Михайло ДУМЕНКО пояснив, що здійснює свою діяльність законно: ще п’ять років тому отримав усі необхідні документи, сплачує податок.
Спілкуємося і з власником "Велокави", підприємцем Павлом КОЛЯДИНСЬКИМ:
– Комісія повідомила, що надає нам дозвіл. Ми тільки розпочинаємо цей бізнес, маємо технічні обмеження – велосипед достатньо важкий. На щастя, наразі знайшли місце, де будемо його зберігати. На сьогодні перебуваємо біля художнього салону, бо власник салону надає нам електроживлення. А ось паспорт прив’язки, напевно, отримаємо на діяльність біля Палацу урочистих подій. Переваг такого бізнесу є чимало, наприклад, ми не платимо оренду, не доводилося купляти дороге приміщення. Ми можемо працювати до того моменту, доки на вулиці не буде понад п’ять градусів морозу. Також для нас був важливий вигляд нашої "Велокави". Вона відповідає архітектурі міста, це не просто якась стара "Таврія"...
Керівник комісії, головний архітектор міста Наталія ХІЛЬКО розповідає:
– Комісія деякий час не працювала і нині продовжила свою роботу. До комісії входять різноманітні служби, представники ДАІ, СЕС, райрад... Коли підприємці звертаються до нас, ми розглядаємо їхню заявку і вирішуємо, чи надати дозвіл на діяльність. Йдеться про кавомобілі, продаж квасу, кавунів тощо. Якщо комісія надає дозвіл, то підприємцеві необхідно знову звернутися до нас, щоб отримати паспорт прив’язки до конкретного місця. У правилах благоустрою прописано, що не можна розташовувати такі пересувні елементи – малі тимчасові архітектурні форми – на площах. Саме тому таке навантаження йде на вулицю Ольги Кобилянської.
– Якщо говорити про кавомобілі, то на сьогодні дозвіл отримала тільки "Велокава", – зауважує Наталія Хілько. – Також на попередній міжвідомчій комісії до нас звернулися інші підприємці-власники кавомобілів. Їм було відмовлено, бо ними була надана недостовірна інформація: на фото був представлений зовсім інший автомобіль, ніж той, який є насправді. Хочемо наголосити, що у місті так більше не буде, що хтось придумав собі бізнес і торгуватиме кавою серед міста, де заманеться. Тепер усе буде за правилами. Відтак на наступний рік разом з архітектором нами буде розроблена інтерактивна картка. Що мається на увазі? Наприклад, буде пораховано, що нам у місті необхідно 20 кавомобілів і вони повинні перебувати у конкретних місцях. Не виключаємо, що надавати дозвіл будемо на конкурсній основі. Карту ми будемо оприлюднювати до початку наступного сезону й чекатимемо на заявки підприємців.
– Мета комісії – сприяти підприємцям, які розпочали свою справу, – наголошує Наталія Хілько. – Також ми схильні підтримувати не лише сезонну торгівлю, але й нестардатні ідеї. Наприклад, нас зацікавила ідея пересувної форми для продажу метеликів.
Кореспондент molbuk.ua пройшлася вулицею і помітила, що зник кавамобіль, який розміщувався на розі Кобилянської-вулиці Шевченка. Навпроти Палацу урочистих подій ми побачилии звичний кавомобіль "Кава нашого міста". Власник цього кавомобіля, підприємець Михайло ДУМЕНКО пояснив, що здійснює свою діяльність законно: ще п’ять років тому отримав усі необхідні документи, сплачує податок.
Спілкуємося і з власником "Велокави", підприємцем Павлом КОЛЯДИНСЬКИМ:
– Комісія повідомила, що надає нам дозвіл. Ми тільки розпочинаємо цей бізнес, маємо технічні обмеження – велосипед достатньо важкий. На щастя, наразі знайшли місце, де будемо його зберігати. На сьогодні перебуваємо біля художнього салону, бо власник салону надає нам електроживлення. А ось паспорт прив’язки, напевно, отримаємо на діяльність біля Палацу урочистих подій. Переваг такого бізнесу є чимало, наприклад, ми не платимо оренду, не доводилося купляти дороге приміщення. Ми можемо працювати до того моменту, доки на вулиці не буде понад п’ять градусів морозу. Також для нас був важливий вигляд нашої "Велокави". Вона відповідає архітектурі міста, це не просто якась стара "Таврія"...
Повернутися назад