Буковинка посіла призове місце у всеукраїнському конкурсі
Ученицю 11 класу Полянського НВК Хотинського району Чернівецької області, Гуйван Оксана Олександрівну посіла ІІІ місце у Третьому Всеукраїнському біологічному форумі учнівської та студентської молоді "Дотик природи"! Учасниками Форуму стали студенти I-V курсів природничих факультетів вищих навчальних закладів та учні 8 -11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Всього у заході прийняли участь понад 160 учасників: студенти, учні, наукові керівники та викладачі вищих навчальних закладів із 21 регіону.
За виконання наукового дослідження за темою: "Природне поновлення бука лісового в умовах Рухотинського лісництва" Оксана Гуйван була нагороджена дипломом ІІІ ступеня за підписом Міністра освіти і науки, молоді та спорту України Д.В.Табачника та Президента Національної академії педагогічних наук В.Г.Кременя.
Захід проводився 15-16 жовтня 2012 р. Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка та Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді з метою виявлення та підтримки обдарованої студентської та учнівської молоді, примноження інтелектуального потенціалу держави, підготовки майбутньої наукової зміни, сприяння переходу України на інноваційний шлях розвитку, поліпшення якості природничої освіти.
За виконання наукового дослідження за темою: "Природне поновлення бука лісового в умовах Рухотинського лісництва" Оксана Гуйван була нагороджена дипломом ІІІ ступеня за підписом Міністра освіти і науки, молоді та спорту України Д.В.Табачника та Президента Національної академії педагогічних наук В.Г.Кременя.
Захід проводився 15-16 жовтня 2012 р. Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка та Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді з метою виявлення та підтримки обдарованої студентської та учнівської молоді, примноження інтелектуального потенціалу держави, підготовки майбутньої наукової зміни, сприяння переходу України на інноваційний шлях розвитку, поліпшення якості природничої освіти.
Повернутися назад