DataLife Engine > Новини Чернівців > "Нас прокляли до десятого коліна": у ЧТУ розповіли про конфліктні ситуації з пасажирами

"Нас прокляли до десятого коліна": у ЧТУ розповіли про конфліктні ситуації з пасажирами

"Нас прокляли до десятого коліна": у ЧТУ розповіли про конфліктні ситуації з пасажирами

Фото: ЧТУ

У громадському транспорті Чернівців конфліктні ситуації трапляються практично щодня. Це і між контролерами та пасажирами, і іншими працівниками ЧТУ. Часто "на горіхи" комунальникам дістається нізащо.

Про це на пресконференції розповів директор Чернівецького тролейбусного управління Олег Гульпак, пише molbuk.ua



"Конфліктні ситуації відбуваються щоденно. Якось був збій у роботі банку, картки у пасажирів валідувалася два дні поспіль, але гроші не знімалися. І на третю добу, коли почалася довалідація, тобто зняття коштів у людей за їхні проїзди, - за годину було понад 250 дзвінків на гарячу лінію ЧТУ. Люди не добирали слів до нашого працівника. Ми були прокляті до десятого коліна. Хоча в цьому випадку нашої вини не було взагалі", - каже Олег Гульпак.

Він додав, що у випадку провини контролерів до них застосовують дисциплінарні стягнення.

Як відомо, у Чернівцях з 1 серпня безготівковий проїзд запрацював у комунальних автобусах. Раніше таку форму оплати для пасажирів запровадили в електротранспорті.

Як оплатити за проїзд

Способів оплати за проїзд в комунальних автобусах та електротранспорті є декілька:
- транспортною карткою, яку можна придбати у водія чи торгових точках міста;
банківською карткою, яку потрібно піднести до валідатора;
- QR- кодами застосунків Приват24 та EasyPay;
квиток в терміналах самообслуговування EasyPay та City24.
Пасажир обирає будь-який зручний спосіб оплати проїзду.

Гаряча лінія ЧТУ: +38 (050) 43 42 989.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram



Повернутися назад