DataLife Engine > Новини Чернівців / новини > «Маємо щодня виклики»: як викликати цілодобову аварійну бригаду у Чернівцях

«Маємо щодня виклики»: як викликати цілодобову аварійну бригаду у Чернівцях



У Чернівцях цілодобово працює аварійна служба. Щодня вони отримують від п’яти до восьми аварійних викликів. Працюють на загальнобудинкових мережах електропостачання, водопостачання, теплопостачання. Усувають аварії у квартирах, школах, дитсадках та лікарнях.

Чим допомагає аварійна служба, як її викликати і скільки за це потрібно заплатити, розповів директор комунальної управлінської компанії "Містосервіс" Роман НИКИФОРУК, йдеться у публікації "МБ".

{reklama}

"Під час утворення комунального підприємства "Містосервіс" було сформовано відділ усунення аварійних ситуацій. Він складається з чотирьох аварійних бригад, в які входять сантехніки та електрики. Завдяки цій службі ми планували усувати аварійні ситуації у будинках, які обслуговує "Містосервіс". І наразі ми єдина управлінська компанія міста, яка обслуговує будинки 24/7. Аварійна служба усуває аварії на внутрішньобудинкових мережах електропостачання, теплопостачання, водопостачання та водовідведення", – пояснює Роман Никифорук.

Працівники аварійної служби забезпечені транспортом, інструментом та матеріалами для усунення аварійних ситуацій.

Також аварійна служба за окремими договорами надає послуги ОСББ, деяким управлінським компаніям з ремонту загальнобудинкових внутрішніх мереж. Цей договір дає можливість без додаткового узгодження з головою ОСББ або керівником управлінської компанії виїжджати за викликом і працювати на мережах. Оплата здійснюється за актом виконаних робіт.
Але ми не виїжджаємо ремонтувати загальнобудинкові мережі, якщо укладеного договору немає, бо тоді ми офіційно не маємо доступу до мереж.

За виклик у квартиру потрібно платити
Також аварійну бригаду можуть викликати мешканці у разі поламок у квартирі, але за такі виклики потрібно платити.
– Люди цілодобово можуть звертатися до міського колцентру і викликати спеціалістів аварійної служби, – провадить Роман Никифорук. – Виконанні роботи потрібно оплатити безготівково протягом п’яти днів.
Аварійна служба працює лише з мережами, тобто не ремонтує покрівлі чи фасади. Але якщо зникло світло, горить щитова чи тече труба, такі аварійні ситуації усуваємо. Також можемо надавати послуги з поточного ремонту за бажанням мешканця.

Якщо тече треба чи зникла електрика, треба визначити насамперед, де сталася аварія, якщо це мережі у квартирі, тоді мешканець має зателефонувати в міський колцентр: 15-80, 050-222-15-80, 096-222-15-80 і попросили скерувати аварійну бригаду. Оператори попередять, що цей виклик платний (коштує від 370 гривень і вище) залежно від виконаних робіт. Якщо співвласник погоджується, він залишає свої контакти. Оператори колцентру передають інформацію до аварійної служби. Також варто зауважити, що виїзди здійснюються за чергою, тож працівники приїдуть лише після того, як усунуть аварії за попередніми викликами.

Розраховуватися потрібно після виконання робіт. Людина отримує після ремонту акт і договір, де вказані обсяг робіт та їхня вартість. Оплата безготівкова. Оплатити потрібно впродовж п’яти днів.

Перелік послуг і ціни

*Очищування внутрішніх квартирних каналізаційних мереж – 579-1025 грн.
*Усунення аварійних ситуацій мереж водопостачання, теплопостачання та електропостачання – 369 до 907 грн.
*Очищування дворових каналізаційних мереж – 1002-1379 грн.
*Визначення аварійної ситуації (виклик без ліквідації, передача виклику комунальній службі) – 386 грн.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram





Повернутися назад