DataLife Engine > Новини Чернівців / Вибори-2020 на Буковині > «Слуга народу» з Чернівців опинився у топ-10 кандидатів у мери за витратами на рекламу у Facebook

«Слуга народу» з Чернівців опинився у топ-10 кандидатів у мери за витратами на рекламу у Facebook

«Слуга народу» з Чернівців опинився у топ-10 кандидатів у мери за витратами на рекламу у Facebook

Кандидат на посаду мера Чернівців від політичної партії "Слуга народу" Віталій Другановський опинився у десятці кандидатів, які витратили найбільше грошей на власну рекламу у Facebook на місцевих виборах.

Про це йдеться у повідомленні руху "Чесно".

{reklama}

За інформацією руху, передвиборча реклама Другановському обійшлася у 13,6 тисяч доларів.

Другановський не зміг пройти до другого туру виборів міського голови Чернівців, за нього проголосували лише 11% виборців.

«Слуга народу» з Чернівців опинився у топ-10 кандидатів у мери за витратами на рекламу у Facebook


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



Повернутися назад