"Чутки про те, що привезені до Чернівців тролейбуси спеціально ламають водії - нісенітниця"
На зустрічі тролейбусників із депутатами та членами міськвиконкому у Чернівцях, працівники ЧТУ дали відповідь депутатам та активістам, які поширюють чутки про те, що привезені старенькі "Шкоди", буцімто, свідомо ламають самі водії, виконуючи наказ керівництва.
За словами колишнього кондуктора ЧТУ, а нині слюсаря Романа, водіям та кондукторам доводиться вставати о 4 - 5 годині ранку щодня задля того, аби в 6-й уже бути готовим виїхати на лінію. При цьому їхня зарплатня напряму залежить від кількості годин, які вони від'їздили.
-Я перекваліфікувався із кондуктора в слюсарі тому, що протягом 4 місяців не міг відкатати 120 годин щомісяця. Через постійні несправності в мене виходило від 65 до 80 годин, - каже Роман. - То скажіть мені, будь ласка - хто вставатиме о 4-й ранку задля того, аби викотити тролейбус на лінію, зламати його та завести назад в гараж, позбавляючт себе, фактично, зарплатні?
За словами кондуктора та слюсаря підприємства, якщо депутати прагнуть допогти управлінню - замість того, щоби ширити безглузді чутки, вони можуть ініціювати та прийняти рішення, аби до привезених тролейбусів додатково придбати запчастини. Аби тролейбусники не гралися кожного разу в конструктор, переставляючи деталі зі старих "Шкод" у новопривезені.
Повернутися назад