Вчені опублікували нові наукові підтвердження існування невідомої планети Сонячної системи

У 2016 році співробітники розташованого в Пасадені Каліфорнійського технологічного інституту Константин Батигін і Майк Браун заявили про відкриття дев'ятої планети нашої системи.

Відповідно до їх висновків, "Планета Х" розташована за орбітою Нептуна, пише NS. Учені обґрунтували свою правоту присутністю кластера із 6 об'єктів за орбітою даної планети. Річ в тім, що існує лише 0,007% шанс, що це збіг.

То чим є цей загадковий об'єкт? За думкою ряду астрономів, мова йде про планету-гігант, яку деякі невідомі сили вибили з її "рідних" місць, перемістивши на задвірки Сонячної системи. Попри величезні розміри гіпотетичного об'єкта, навіть найсучасніша земна оптика не здатна її розрізнити.

З моменту відкриття минуло немало часу. Отримані результати не вдалося ані спростувати, не підтвердити. Різні групи дослідників висували найрізноманітніші гіпотези. Не так давно Браун і Батигін приступили до пошуків дев'ятої планети за допомогою розташованого на Гавайських островах 8,2-метрового оптичного телескопу "Субару".

Знімки, а також ряд інших даних, отриманих останнім часом, схиляють Батигіна на користь існування "Планети X". Зокрема, вченими було виявлено групи дрібних планет пояса Койпера, а також звалище "космічного будівельного матеріалу" за орбітами Нептуна і Плутона. Виявлені небесні тіла мають дуже дивні орбіти, які дуже важко пояснити без врахування впливу якогось надзвичайно великого об'єкта на кордонах нашої системи.

Єднальні об'єкти обертаються в протилежному, проти Землі та інших планет, сторони. Класична модель формування нашої планетної системи не передбачає нічого подібного, тому висновки Брауна і Батигіна можуть зацікавити науковий світ.

Інша ж група вчених прийшла до висновку, що дев'ята планета (за умови її існування), ймовірно, виникла в нашій системі, а не була "захоплена" в іншої зірки. Також дослідники не виключають, що "Планета X" була планетою-"сиротою", яка пролітала повз нього нашої системи і "притягнулась" Сонцем.

Редактор: diana_vataman
7-10-2017, 00:55
Коментарів 0 Переглядів 2 269

“Буковинка” втретє поспіль взяла гору над “Балтою” та здобула бронзові медалі Суперліги-Дмарт сезону 2023/24
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.