Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені опублікували нові наукові підтвердження існування невідомої планети Сонячної системи

У 2016 році співробітники розташованого в Пасадені Каліфорнійського технологічного інституту Константин Батигін і Майк Браун заявили про відкриття дев'ятої планети нашої системи.

Відповідно до їх висновків, "Планета Х" розташована за орбітою Нептуна, пише NS. Учені обґрунтували свою правоту присутністю кластера із 6 об'єктів за орбітою даної планети. Річ в тім, що існує лише 0,007% шанс, що це збіг.

То чим є цей загадковий об'єкт? За думкою ряду астрономів, мова йде про планету-гігант, яку деякі невідомі сили вибили з її "рідних" місць, перемістивши на задвірки Сонячної системи. Попри величезні розміри гіпотетичного об'єкта, навіть найсучасніша земна оптика не здатна її розрізнити.

З моменту відкриття минуло немало часу. Отримані результати не вдалося ані спростувати, не підтвердити. Різні групи дослідників висували найрізноманітніші гіпотези. Не так давно Браун і Батигін приступили до пошуків дев'ятої планети за допомогою розташованого на Гавайських островах 8,2-метрового оптичного телескопу "Субару".

Знімки, а також ряд інших даних, отриманих останнім часом, схиляють Батигіна на користь існування "Планети X". Зокрема, вченими було виявлено групи дрібних планет пояса Койпера, а також звалище "космічного будівельного матеріалу" за орбітами Нептуна і Плутона. Виявлені небесні тіла мають дуже дивні орбіти, які дуже важко пояснити без врахування впливу якогось надзвичайно великого об'єкта на кордонах нашої системи.

Єднальні об'єкти обертаються в протилежному, проти Землі та інших планет, сторони. Класична модель формування нашої планетної системи не передбачає нічого подібного, тому висновки Брауна і Батигіна можуть зацікавити науковий світ.

Інша ж група вчених прийшла до висновку, що дев'ята планета (за умови її існування), ймовірно, виникла в нашій системі, а не була "захоплена" в іншої зірки. Також дослідники не виключають, що "Планета X" була планетою-"сиротою", яка пролітала повз нього нашої системи і "притягнулась" Сонцем.

7-10-2017, 00:55

Новини партнерів:
Поліція затримала серійного зловмисника, який обікрав квартири чернівчан на понад 200 тис грн
Упродовж одного місяця уродженець Львівської області здійснив крадіжки з 20 квартир у Чернівцях
На Буковині СБУ викрила схему ввезення в Україну фальшивої валюти
Правоохоронці викрили схему ввезення в Україну фальшивої валюти та викрадених транспортних засобів з ЄС
Погода, Новости, загрузка...
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.
Квест у доповненій реальності – вперше в Україні (прес-реліз)

V.QUEST – перший квест у доповненій реальності національного масштабу стартує 7 жовтня 2017 року в Україні. Мешканці міст України зможуть стати учасниками дійства та виграти безліч гаджетів.