Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені виявили ген, який сприяє підвищенню IQ

Американські вчені виявили ген, який сприяє підвищенню коефіцієнта інтелекту (IQ) у людини.

Різниця в IQ у людей з цим геном і без нього доходила до шести пунктів, пише Learning Mind.

Дослідники під керівництвом доцента Дена Дабал з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско, засвідчили, що ті люди, які мають у своїй ДНК варіант KL-VS гена KL не тільки живуть довше, але мають більш розвинені пізнавальні функції, причому незалежно від віку. Ген працює, посилюючи дію трансмембранного білка Клото, який володіє антивіковими властивостями.

Вчені з Сан-Франциско обстежили 220 добровольців у віці від 52 до 85 років і спочатку зосередилися на вплив мутації гена KL-VS на старіння. Але різні тести підтвердили інтелектуальну перевагу носіїв цього гена незалежно від віку. Цей же результат отримали і два інших колективи вчених, таким чином, загальне число випробовуваних склало 718 чоловік.

Висновки були підтверджені і експериментами на мишах - деяким з них перенесли ген KL-VS. Гризуни з мутаціями вивчали і запам'ятовували тести набагато краще, ніж звичайні миші.

Це відкриття може не тільки допомогти в лікуванні захворювань пам'яті в похилому віці, таких як деменція і хвороба Альцгеймера, але в майбутньому зможе привести до нового типу терапії пізнавальних функцій. Зокрема, рівень білка Клото намагатимуться підвищити за допомогою пігулок.
18-09-2017, 16:45

Новини партнерів:
Вибори в ОТГ на Буковині: нардеп БПП використав держсубвенцію для агітації за кандидата
Іван Рибак використав державну субвенцію для агітації за кандидата на посаду голови Кіцманської ОТГ
У Чернівцях директора школи звинувачують у побитті учня
Батьки хлопця звернулися до правоохоронців, директор же запевняє, що не чіпав дитину
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.