Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
NASA опублікувало знімок світанку на Сатурні

Космічна станція Cassini зробила знімок настання світанку на Сатурні. Знімок був опублікований на сайті NASA.

На передньому плані фото можна помітити тонкі смужки кілець Сатурна. Cassini зробила знімок, перебуваючи на відстані мільйона кілометрів від поверхні планети.

Космічна станція Cassini-Huygens, вартість якої складає більше 3 мільярдів доларів, була запущена в космос в 1997 році для дослідження Сатурна і його супутника Титана.

Cassini названа на честь італійського науковця Жана Доменіко Кассіні, який довів, що кільце Сатурна складається з двох частин, розділених темною смугою (розподіл Кассіні), а також передбачав, що кільця Сатурна складаються з часток різних розмірів.

Cassini-Huygens – одна з найбільш грандіозних космічних станцій, що були запущені в космос. Вона наповнена величезною кількістю інструментів і камер для точних вимірювань і високоякісних знімків в різних атмосферних умовах і спектрі кольору. Космічна станція складається з орбітальної станції Cassini (побудована NASA) і зонда Huygens (European Space Agency).

Місія Cassini є спільним проектом NASA, ЄКА (Європейське космічне агентство) та Італійського космічного агентства.

Одне з досягнень вчених NASA, досліджують фотографії з Cassini, - виявлення рідкої води в глибині Титану.

28-06-2017, 21:07

Новини партнерів:
У Чернівцях поліція затримала групу зловмисників, які напали на голову Господарського суду Буковини
Затримані розбійники проходили службу в АТО в одному з добровольчих батальйонів
У Чернівцях зіткнулися "Крайслер" і "Фольксваген" - є потерпілі (ФОТО)
Аварія сталася у вівторок ввечері на розі вулиць Небесної сотні і Комарова

Погода, Новости, загрузка...
Скоро школа! 7 магазинів у Чернівцях з усім необхідним (на правах реклами)

Для полегшення пошуку пропонуємо низку чернівецьких магазинів, де можна знайти красивий урочистий і буденний дитячий одяг, усю шкільну атрибутику тощо
Піцерія в Чернівцях запрошує на постійну роботу! (на правах реклами)

Своєчасна та стабільна оплата праці. Для іногородніх надаємо житло у робочі дні.
Маленькі будівельники від "Міста мрій" (на правах реклами)

Нещодавно, 15 липня 2017 року (з 12:00 до 15:00), у Центральному парку культури та відпочинку імені Тараса Шевченка відбулася реалізація національного проекту "Місто професій".
Поради для чоловіків від лікаря-уролога МЦ "Оксфорд Медікал" (на правах реклами)

Більшість чоловіків, що мають проблеми з ерекцією або передчасним сім’явиверженням навіть не знають, до кого можна звернутися, і загалом погано проінформовані про можливість лікування таких порушень. Крім того, за статистикою, 30–40% чоловіків у віці від 25 до 40 років страждають від простатиту
• Опитування
Буковинка за все життя не випила ще жодної таблетки
У "Доброму здоров’ї" читайте, як лікуватися травами.
Рубрика здоров'я ...