Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Астрономи отримали найбільш чіткий знімок зірки Бетельгейзе

Астрономи за допомогою телескопа ALMA отримали знімок поверхні зірки Бетельгейзе з більш високою роздільною здатністю, ніж раніше, повідомляється на сайті Європейської південної обсерваторії.

Бетельгейзе – одна з найбільших відомих зірок: у міліметровому континуумі її радіус приблизно в 1400 разів перевищує радіус Сонця. Ця яскрава зірка знаходиться на відстані приблизно 600 світлових років від Землі в сузір'ї Оріона і відноситься до класу червоних надгігантів. Їй всього близько восьми мільйонів років, але вже незабаром зірка стане надновою, і коли це станеться, на небі Землі вона буде помітна навіть при яскравому сонячному світлі.

Раніше вчені змогли помітити процес формування зірки-надгіганта. Міжнародна група астрономів під керівництвом Катарини Джонсон з Ліндського університету спостерігала величезний газопилової диск, який обертається навколо молодої зірки в сузір'ї Центавра. Діаметр об'єкта в дві тисячі разів перевищує відстань від Землі до Сонця, а маса центральної зірки перевищує сонячну в 25 разів. Знахідка може стати підтвердженням гіпотези про механізм виникнення надмасивних зірок шляхом поступового поглинання речовини аккреційних дисків, що швидко обертаються.

27-06-2017, 17:49

Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Політична клоунада як апогей безвідповідальності
Як у влади, так і в опозиційних політиків мета - власні політичні інтереси, а вже потім Україна та її люди
Буковинська кухня: 8 "смачних" пропозицій від ресторанів у Чернівцях (на правах реклами)

Для своїх постійних клієнтів і приїжджих гостей буковинські ресторани охоче пропонують найсмачніші наїдки Буковинського краю та свої фірмові страви
"La mulți ani": у нас завжди смачно й по-домашньому! (на правах реклами)

Тут відвідувачам пропонують молдавську та європейську кухні. Окрім смачної їжі, особливу атмосферу створить інтер’єр.
Ми гарантуємо гідні умови праці та нове обладнання, офіційне працевлаштування, заробітну плату від 6000 до 10000 грн
Європейське швейне підприємство "Бібі Фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)
Фабрика вікон "Болена": на честь 20-річчя – дитяче свято! (на правах реклами)
10 вересня о 15:00 в Центральному парку імені Тараса Шевченка на честь святкування 20-річчя з дня створення компанії "Болена" та такого ж ювілею роботи бренду "Rehau" в Україні влаштували незабутнє дійство для малечі.
Комп’ютерна академія "ШАГ" в Чернівцях допоможе стати крутим ІТ-шником (на правах реклами)

Тепер у чернівчан є унікальна нагода навчитися працювати зі своїм комп’ютером максимально продуктивно; здобути навички, які допоможуть крокувати в ногу з часом і не хвилюватися про те, як заробляти достатньо. Ця можливість з’являється завдяки відкриттю в Чернівцях філії міжнародної комп’ютерної академії "ШАГ".