Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Китай здійснив квантову телепортацію на 1,2 тисячі кілометрів

Китайські вчені здійснили квантову телепортацію між космосом і Землею на відстань більше 1,2 тисячі кілометрів, повідомляє EurekAlert!.

Телепортація була здійснена за допомогою двох супутників і трьох наземних станцій, відстань між якими варіювалася від 1600 до 2400 кілометрів. Ефективність нового способу передачі інформації на 17 порядків перевищує показники поширених комерційних оптико-волоконних кабелів.

У серпні в Китаї відбувся успішний запуск першого в світі супутника квантового зв'язку Мо-цзи з космодрому Цзюцюань у провінції Ганьсу. "Якщо Китай збирається відправити на орбіту більше супутників квантового зв'язку, то ми можемо очікувати приблизно до 2030 року створення глобальної мережі квантового зв'язку", — прокоментував цю подію Цзяньвэй.

Раніше він заявив, що в разі вдалого запуску супутника вперше буде встановлений квантовий зв'язок між ним і Землею.

17-06-2017, 18:30

Новини партнерів:
Рада церков висловила стурбованість через діяльність організації «Аллатра» на Буковині
Обласна рада церков назвала "Аллатру" псевдорелігійною течією
Депутата Чинуша, який критикує владу, помітили на зборах БПП у Чернівцях (ФОТО)
Раніше депутат критикував партію президента, заявивши, що "сьогоднішня влада довела народ до зубожіння"
У Чернівецькій області у колодязі виявили тіло 2-річної дитини
13 жовтня дівчинку виявили у колодязі на території приватного домогосподарства
Погода, Новости, загрузка...
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.
Квест у доповненій реальності – вперше в Україні (прес-реліз)

V.QUEST – перший квест у доповненій реальності національного масштабу стартує 7 жовтня 2017 року в Україні. Мешканці міст України зможуть стати учасниками дійства та виграти безліч гаджетів.