Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Китай здійснив квантову телепортацію на 1,2 тисячі кілометрів

Китайські вчені здійснили квантову телепортацію між космосом і Землею на відстань більше 1,2 тисячі кілометрів, повідомляє EurekAlert!.

Телепортація була здійснена за допомогою двох супутників і трьох наземних станцій, відстань між якими варіювалася від 1600 до 2400 кілометрів. Ефективність нового способу передачі інформації на 17 порядків перевищує показники поширених комерційних оптико-волоконних кабелів.

У серпні в Китаї відбувся успішний запуск першого в світі супутника квантового зв'язку Мо-цзи з космодрому Цзюцюань у провінції Ганьсу. "Якщо Китай збирається відправити на орбіту більше супутників квантового зв'язку, то ми можемо очікувати приблизно до 2030 року створення глобальної мережі квантового зв'язку", — прокоментував цю подію Цзяньвэй.

Раніше він заявив, що в разі вдалого запуску супутника вперше буде встановлений квантовий зв'язок між ним і Землею.

17-06-2017, 18:30

Новини партнерів:
Стали відомі подробиці закриття незаконного обмінника у центрі Чернівців
Власнику пункту обміну доведеться сплатити штраф 17 тисяч гривень
Лічильники тепла встановлять усім: Каспрук закликав чернівчан скористатися програмою співфінансування
До кінця року всі багатоквартирні будинки мають бути обладнані приладами обліку тепла
На Буковині жителі прикордонних сіл пікетували митницю на кордоні - вимагали збільшити об’єми безмитного ввезення товарів
Пікетувальники обурилися, що на митниці їм не дозволяють перевозити 50 кілограмів товарів без розмитнення один раз на добу

Погода, Новости, загрузка...
Запрошуємо на відкриття нового магазину "BUNDES"! (на правах реклами)

Для вас відбуватиметься святкова програма: смачний фуршет і красива гра на саксофоні – для дорослих, а дітки зможуть погратися з ростовими ляльками-пандами.
Сучасна косметологія: науковий прогрес та компетентні фахівці створюють вашу красу (на правах реклами)

Завдяки новим технологіям можна змінити свою зовнішність, надовго зберегти молодість, а також позбутися багатьох надокучливих проблем. Однак асортимент процедур настільки великий, що, потрапивши до косметологічного центру, можна просто розгубитися...
Відпочинок на Дністрі: 7 кращих пропозицій цього літа (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі 7 місць, де можна гарно відпочити на Дністрі цього літа.
“Рандеву”: нова історія старого закладу (на правах реклами)