Компанія Xiaomi має намір підтримувати зростання продажів за рахунок фокусування на смартфонах преміум-класу в 2017 році.
Така стратегія розвитку компанії була прийнята після даних про падіння продажів гаджетів Xiaomi в 2016 році, пише Digitimes з посиланням на свої джерела.
У 2016 році Xiaomi відвантажила 58 мільйонів гаджетів смартфонів, з них у Китаї - 51,4 мільйона, що на 21% менше у порівнянні з тим же періодом 2015 року. Китайський бренд поступився Huawei, Oppo і Vivo, посівши четверте місце на внутрішньому ринку.
У першому кварталі 2017 року, незважаючи на недавній вихід апаратів Mi Note 2 і Mi Mix продажі смартфонів Xiaomi залишаються нижчими за очікування ринку, хоча й зростають.
Зараз Xiaomi розглядає можливість виділення нових постачальників для деяких складових частин і компонентів. Крім цього Xiaomi планує представити смартфон Mi 5C на базі власного процесора Pinecone.
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
22-02-2017, 20:51
0
825