Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
ТОП-10 найдорожчих брендів за версією журналу Forbes

Американська компанія Apple зберегла лідерство в щорічному рейтингу найдорожчих брендів за версією американського журналу Forbes.

За оцінкою видання, вартість бренду Apple становить $ 154,1 млрд, що на 87% перевищує номінальну вартість бренду Google, який зайняв другий рядок списку. Apple очолює рейтинг брендів Forbes, який складається з 2010 року, шостий раз поспіль.

"Бренд оцінюється так, як його сприймають споживачі. Готовність клієнтів платити більш високу ціну або ймовірність, що куплять саме його продукт, - це те, що робить його цінним з точки зору компанії", - зазначив Девід Райбстін, професор маркетингу і експерт з брендингу Wharton School університету Пенсільванії.

Бренд Apple "потрапляє в яблучко в обох випадках", пише Forbes. Незважаючи на те, що смартфони iPhone не так вже сильно відрізняються від останніх гаджетів Samsung, Apple призначає на них преміум-ціну, і вони становлять майже половину від усіх проданих смартфонів в США, а їх світові продажі за різдвяні канікули становили 75 млн штук, констатує видання.

Друге місце в новому рейтингу найдорожчих брендів Forbes зайняв Google. Вартість бренду, за оцінкою видання, за рік зросла з $ 65,6 млрд до $ 82,5 млрд. Це дозволило Google піднятися на одну сходинку рейтингу, помінявшись місцями з Microsoft, хоча оцінка бренду останньої за минулий рік також зросла - з $ 69,3 млрд до $ 75,2 млрд.

Coca-Cola зберегла за собою четверту сходинку рейтингу. За оцінкою Forbes, її бренд подорожчав з $ 56 млрд до $ 58,5 млрд. П'яте місце в новому рейтингу, витіснивши IBM, зайняла компанія Facebook, вартість бренду якої, за оцінкою Forbes, становить $ 52,6 млрд. У десятку списку також потрапили бренди Toyota, IBM, Disney, McDonald's і GE.
Рейтинг:
(голосів: 1)
11-05-2016, 21:01
Коментарів 0 Переглядів 974

Новини партнерів:
Буковинські прикордонники відмовилися від хабара в 10 тисяч євро
Кошти вилучені та будуть передані представникам фіскальної служби
Буревій на Буковині валив дерева і зривав дахи (ФОТО)
Стихія наробила лиха на Сторожинеччині




Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Loading...
Сучасна косметологія: науковий прогрес та компетентні фахівці створюють вашу красу (на правах реклами)

Завдяки новим технологіям можна змінити свою зовнішність, надовго зберегти молодість, а також позбутися багатьох надокучливих проблем. Однак асортимент процедур настільки великий, що, потрапивши до косметологічного центру, можна просто розгубитися...
Відпочинок на Дністрі: 7 кращих пропозицій цього літа (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі 7 місць, де можна гарно відпочити на Дністрі цього літа.
“Рандеву”: нова історія старого закладу (на правах реклами)

Добре відомий чернівчанам ресторан "Рандеву" з майже 20-річною історією зазнав ребрендингу і 17 травня гостинно відчинив двері перед своїми першими відвідувачами
За кожною дрібницею – пильне око модельєра (на правах реклами)

Затишну атмосферу для пошуку ідеального весільного вбрання та унікальні сукні пропонує студія "Wedding Show Room InesGeorg", яку лише 21 травня було відкрито, але вже чимала кількість чернівецьких вродливиць змогла знайти тут оптимальний варіант для себе.

• Опитування