Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
ТОП-10 найдорожчих брендів за версією журналу Forbes

Американська компанія Apple зберегла лідерство в щорічному рейтингу найдорожчих брендів за версією американського журналу Forbes.

За оцінкою видання, вартість бренду Apple становить $ 154,1 млрд, що на 87% перевищує номінальну вартість бренду Google, який зайняв другий рядок списку. Apple очолює рейтинг брендів Forbes, який складається з 2010 року, шостий раз поспіль.

"Бренд оцінюється так, як його сприймають споживачі. Готовність клієнтів платити більш високу ціну або ймовірність, що куплять саме його продукт, - це те, що робить його цінним з точки зору компанії", - зазначив Девід Райбстін, професор маркетингу і експерт з брендингу Wharton School університету Пенсільванії.

Бренд Apple "потрапляє в яблучко в обох випадках", пише Forbes. Незважаючи на те, що смартфони iPhone не так вже сильно відрізняються від останніх гаджетів Samsung, Apple призначає на них преміум-ціну, і вони становлять майже половину від усіх проданих смартфонів в США, а їх світові продажі за різдвяні канікули становили 75 млн штук, констатує видання.

Друге місце в новому рейтингу найдорожчих брендів Forbes зайняв Google. Вартість бренду, за оцінкою видання, за рік зросла з $ 65,6 млрд до $ 82,5 млрд. Це дозволило Google піднятися на одну сходинку рейтингу, помінявшись місцями з Microsoft, хоча оцінка бренду останньої за минулий рік також зросла - з $ 69,3 млрд до $ 75,2 млрд.

Coca-Cola зберегла за собою четверту сходинку рейтингу. За оцінкою Forbes, її бренд подорожчав з $ 56 млрд до $ 58,5 млрд. П'яте місце в новому рейтингу, витіснивши IBM, зайняла компанія Facebook, вартість бренду якої, за оцінкою Forbes, становить $ 52,6 млрд. У десятку списку також потрапили бренди Toyota, IBM, Disney, McDonald's і GE.
Рейтинг:
(голосів: 1)
11-05-2016, 21:01
Коментарів 0 Переглядів 1033

Новини партнерів:
Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Loading...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.