Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені спробували пояснити небажання жінок займатися спортом

Жінки менш мотивовані до занять спортом через те, що під час еволюції соціальний розподіл відбувся на чоловіків, що практикуються, і жінок, які спостерігають, це пояснюється необхідністю жінки вибирати найбільш сильного партнера. Це в процесі масштабного крос-культурного дослідження з'ясували фахівці Державного університету Гранд Веллі.

В основу роботи лягли перегляд і узагальнення наукових даних з етології, психології, соціології та інших дисциплін. Аналіз матеріалів з проблем жінок-атлетів підтвердив, що в середньому представниць прекрасної статі в професійному спорті вдвічі менше, ніж чоловіків. Така динаміка зберігається з часів Стародавньої Греції і актуальна для 50 країн.

Виключивши суб'єктивні чинники, такі як жорсткий розпорядок дня і матеріальний достаток, вчені припустили, що причина криється в соціальному тиску з боку переважно патріархального суспільства і еволюції. Зокрема, результатом природного відбору могло стати поділ ролей на чоловіків, що займаються спортом, та жінок-спостерігачів.

На думку фахівців, така ієрархія дозволяє останнім ефективніше оцінювати потенційних партнерів за показником домінантності, а також за фізичними якостями, необхідними для продовження роду.

Аналогічний механізм діє в багатьох спільнотах тварин.

Дослідники наголошують, що еволюційний детермінізм спортивної діяльності - поки лише гіпотеза, яка, однак, дає поживу для майбутніх дискусій на цю та суміжні теми.

Насамперед домінування чоловіків в політичній, соціальній, науковій сферах також пояснювалося головним чином з культурологічної точки зору.
9-05-2016, 20:20

Новини партнерів:
Більшість фракцій Чернівецької міськради не визначились, чи дозволять вони складати повноваження депутатів "Самопомочі"
Депутати або не визначились зі своєю позицією з цього питання, або скептично ставляться до такого голосування

«Тариф несправедливий, але підприємство має вижити»: мер Чернівців прокоментував подорожчання проїзду у тролейбусах
Міський голова заявив, що економічно обгрунтований тариф - 3 гривні, але погодився і на дві

Погода, Новости, загрузка...
Цирк – завжди радість, жарти, сміх і святковий настрій! (на правах реклами)

Цирк "Олімп" у рамках міжнародного проекту "Цирк третього тисячоліття" підготував нове барвисте шоу під назвою "Поїхали!!!"
Секрети освітлення від бутіка Ok-Light (на правах реклами)

Нещодавно в Чернівцях відбулося відкриття бутіку LED-освітлення OK-LIGHT.[/b] Цей дорогий на вигляд магазинчик здивує вас приємними ринковими цінами, зацікавить широтою асортименту та ексклюзивністю товарів.
Виїзні науково-пізнавальні семінари "Вода - основна складова життя" (на правах реклами)

З нагоди Всесвітнього дня водних ресурсів, що відзначається 22 березня, НВП "Акватон"[/b] за підтримки Чернівецької ОДА у складі незалежної регіональної експертної групи із безпеки та якості води пропонує проведення "Виїзних науково-пізнавальних семінарів "Вода - основна складова життя".
«Ів.Арт.Студія»: творимо красу вже два роки (на правах реклами)