Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені спробували пояснити небажання жінок займатися спортом

Жінки менш мотивовані до занять спортом через те, що під час еволюції соціальний розподіл відбувся на чоловіків, що практикуються, і жінок, які спостерігають, це пояснюється необхідністю жінки вибирати найбільш сильного партнера. Це в процесі масштабного крос-культурного дослідження з'ясували фахівці Державного університету Гранд Веллі.

В основу роботи лягли перегляд і узагальнення наукових даних з етології, психології, соціології та інших дисциплін. Аналіз матеріалів з проблем жінок-атлетів підтвердив, що в середньому представниць прекрасної статі в професійному спорті вдвічі менше, ніж чоловіків. Така динаміка зберігається з часів Стародавньої Греції і актуальна для 50 країн.

Виключивши суб'єктивні чинники, такі як жорсткий розпорядок дня і матеріальний достаток, вчені припустили, що причина криється в соціальному тиску з боку переважно патріархального суспільства і еволюції. Зокрема, результатом природного відбору могло стати поділ ролей на чоловіків, що займаються спортом, та жінок-спостерігачів.

На думку фахівців, така ієрархія дозволяє останнім ефективніше оцінювати потенційних партнерів за показником домінантності, а також за фізичними якостями, необхідними для продовження роду.

Аналогічний механізм діє в багатьох спільнотах тварин.

Дослідники наголошують, що еволюційний детермінізм спортивної діяльності - поки лише гіпотеза, яка, однак, дає поживу для майбутніх дискусій на цю та суміжні теми.

Насамперед домінування чоловіків в політичній, соціальній, науковій сферах також пояснювалося головним чином з культурологічної точки зору.
9-05-2016, 20:20

Новини партнерів:
Вибори в ОТГ на Буковині: нардеп БПП використав держсубвенцію для агітації за кандидата
Іван Рибак використав державну субвенцію для агітації за кандидата на посаду голови Кіцманської ОТГ
У Чернівцях директора школи звинувачують у побитті учня
Батьки хлопця звернулися до правоохоронців, директор же запевняє, що не чіпав дитину
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.