Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені розрахували імовірне місцезнаходження інопланетних цивілізацій

Вчені з Сербії, Австрії та Франції визначили можливе місцеперебування розумних цивілізацій в Чумацькому Шляху.

На думку вчених, життя земного типу, могло зародитися на околицях галактичного диска поблизу зірок молодших за Сонце.

Комп'ютерне моделювання показало, що вік зірок, які можуть підтримувати життя в своїх околицях, оцінюється в три мільярди років. Ці світила розташовані на відстані близько 16 кілопарсек від галактичного центру.

На відстані 8-10 кілоперсек розташовується менше 1% придатних для зародження зірок.

Вік Сонця оцінюється в 4,6 мільярда років, воно розташоване на відстані 8,5 кілопарсек від центру галактики.

У рамках проведеного моделювання вчені представили Чумацький Шлях як ізольовану сукупність зірок і екзопланет. Дані про Сонце і Землю розглядалися як граничні умови для прогнозування. Можливість виникнення сприятливих для життя умов розглядалася вченими протягом 10 мільярдів років на відстані 10-15 кілопарсек від центру Чумацького Шляху.
17-04-2016, 14:05

Новини партнерів:

Погода, Новости, загрузка...
Секрети освітлення від бутіка Ok-Light (на правах реклами)

Нещодавно в Чернівцях відбулося відкриття бутіку LED-освітлення OK-LIGHT.[/b] Цей дорогий на вигляд магазинчик здивує вас приємними ринковими цінами, зацікавить широтою асортименту та ексклюзивністю товарів.
Виїзні науково-пізнавальні семінари "Вода - основна складова життя" (на правах реклами)

З нагоди Всесвітнього дня водних ресурсів, що відзначається 22 березня, НВП "Акватон"[/b] за підтримки Чернівецької ОДА у складі незалежної регіональної експертної групи із безпеки та якості води пропонує проведення "Виїзних науково-пізнавальних семінарів "Вода - основна складова життя".
«Ів.Арт.Студія»: творимо красу вже два роки (на правах реклами)

На вулиці весна, а це означає, що кожна жінка й кожен чоловік прагнуть змін й оновлення, насамперед ззовні. Це зробити легко, а ще зразу помітно результат
"Дім Надії": зроби вірний крок у критичній ситуації (на правах реклами)

Головна мета організації – допомогти жінкам зберегти вагітність. Спеціалісти намагаються вникнути в їхні ситуації, не переконувати, а розповісти про шкідливі наслідки необдуманого вчинку, щоб вони в кризовій ситуації все ж зробили вибір на користь життя
Будівельний бутік "Grant decor" відкрито в Чернівцях (на правах реклами)

Будівельний бутік "Grant decor" має чим здивувати, зацікавити, привабити. Асортимент великий, підхід професійний, атмосфера затишна. Прийдіть, побачте, порівняйте, прицініться, придбайте. Вас тут чекають
“Едельвейс”: найкраще рішення для вашого саду (на правах реклами)

Ландшафтний дизайн – це унікальне поєднання благоустрою території та мистецтва, які забезпечують створення єдиного гармонійного простору.
• Опитування