Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені розрахували імовірне місцезнаходження інопланетних цивілізацій

Вчені з Сербії, Австрії та Франції визначили можливе місцеперебування розумних цивілізацій в Чумацькому Шляху.

На думку вчених, життя земного типу, могло зародитися на околицях галактичного диска поблизу зірок молодших за Сонце.

Комп'ютерне моделювання показало, що вік зірок, які можуть підтримувати життя в своїх околицях, оцінюється в три мільярди років. Ці світила розташовані на відстані близько 16 кілопарсек від галактичного центру.

На відстані 8-10 кілоперсек розташовується менше 1% придатних для зародження зірок.

Вік Сонця оцінюється в 4,6 мільярда років, воно розташоване на відстані 8,5 кілопарсек від центру галактики.

У рамках проведеного моделювання вчені представили Чумацький Шлях як ізольовану сукупність зірок і екзопланет. Дані про Сонце і Землю розглядалися як граничні умови для прогнозування. Можливість виникнення сприятливих для життя умов розглядалася вченими протягом 10 мільярдів років на відстані 10-15 кілопарсек від центру Чумацького Шляху.
17-04-2016, 14:05

Новини партнерів:
Стало відомо, скільки коштуватиме квиток на поїзд «Чернівці - Сучава»
Посадовці з Чернівців та Румунії обговорили питання запуску нового потяга до Сучави
Комп’ютери редакції «МБ» зазнали хакерських атак
Невідомий вірус атакував близько десятка комп’ютерів редакції "Молодого буковинця"

Погода, Новости, загрузка...
Запрошуємо на відкриття нового магазину "BUNDES"! (на правах реклами)

Для вас відбуватиметься святкова програма: смачний фуршет і красива гра на саксофоні – для дорослих, а дітки зможуть погратися з ростовими ляльками-пандами.
Сучасна косметологія: науковий прогрес та компетентні фахівці створюють вашу красу (на правах реклами)

Завдяки новим технологіям можна змінити свою зовнішність, надовго зберегти молодість, а також позбутися багатьох надокучливих проблем. Однак асортимент процедур настільки великий, що, потрапивши до косметологічного центру, можна просто розгубитися...
Відпочинок на Дністрі: 7 кращих пропозицій цього літа (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі 7 місць, де можна гарно відпочити на Дністрі цього літа.
“Рандеву”: нова історія старого закладу (на правах реклами)