Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
До нас летить зелена комета з двома хвостами

Цієї неділі, 17 січня, буде можливість спостерігати за дуже рідкісним явищем, яке повториться лише через кілька тисячоліть. Комета Каталіна наблизиться до Землі так близько, що в безхмарну погоду за нею можна буде спостерігати навіть неозброєним оком. Хоча краще роздивлятися її по біноклю – біля сузір’я Великої Ведмедиці.

Серед інших комет Каталіна – одна з наймолодших. Американські астрономи відкрили її лише у 2013 році.

Незвичайний зелений колір пояснюють її хімічним складом. Розміри комети не перевищують 20 кілометрів. Склад стандартний для комет: лід, газ, пил і пухка скельна порода. Причому, хвіст комети Каталіна роздвоєний. Причина в різному складі хвостів: один – газовий, інший – пиловий.

У неділю Каталіна перебуватиме на відстані 108 мільйонів кілометрів від Землі. Такий шанс повториться не скоро. Вчені підрахували, до вдруге Каталіна наблизиться до Землі на таку відстань лише через кілька тисячоліть. Траєкторія, якою рухається ця комета, надзвичайно віддалена від Землі.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
15-01-2016, 14:39

Новини партнерів:
Hаписав: Сергей, Коментарів: 0, Новин: 0, 15 січня 2016 14:53
В новині:
Жаль что на землю не упадёт и снесёт всё и всех на своём пути...

Вибори в ОТГ на Буковині: нардеп БПП використав держсубвенцію для агітації за кандидата
Іван Рибак використав державну субвенцію для агітації за кандидата на посаду голови Кіцманської ОТГ
У Чернівцях директора школи звинувачують у побитті учня
Батьки хлопця звернулися до правоохоронців, директор же запевняє, що не чіпав дитину
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.