додати в закладки
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Учені виявили ген, пов’язаний зі старінням та депресією

Ген FKBP5 розташований на 6-й хромосомі.
Він кодує FK506-зв'язуючий білок 5, також відомий як FKBP5. Цей білок відіграє важливу роль в реакції на стрес, імунну регуляцію і деякі клітинні процеси. Виявляється, старіння і депресія пов'язані з біохімічними змінами в цьому гені, повідомляє The Financial Express.
Гени регулюються через процес метилування ДНК – модифікації молекули ДНК, що не торкається її будови. Метилірування відбувається за рахунок приєднання метильної групи. Дослідники з Німеччини і США виявили, що старіння уповільнює метилірування, внаслідок чого відбувається надекспресія гена FK506. Депресія тільки посилює цей процес.
Зміни в гені FKBP5 призводили до збільшення ризику розвитку запалення і серцево-судинних захворювань. Відкриття може пояснити, чому хвороби, пов'язані зі старінням, наприклад, серцево-судинні захворювання і нервово-психічні розлади, частіше зустрічаються у хронічно напружених і депресивних людей.
0 852