Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
В NASA засікли таємничі бірюзові утворення в Чорному морі: фото

Фахівці NASA з космосу за допомогою декількох супутникових знімків зафіксували появу вихорів бірюзового кольору наприкінці травня. Таке явище науковці пояснюють наявністю організмів фітопланктону, які рухаються за течіями Чорного моря.

Про це розповіли на сайті NASA.

На фотографіях такі бірюзові вихори постають у вигляді світлих шарів молочного кольору.

В NASA засікли таємничі бірюзові утворення в Чорному морі: фото

Важливо пам'ятати, що не всі цвітіння фітопланктону роблять воду світлішою. Діатоми, які також цвітуть у Чорному морі, мають темний колір, – прокоментував явище науковець NASA Норман Кьоріг.

До слова, фітопланктон – це мікроскопічні організми, які плавають у водоймах та "харчуються" за допомогою фотосинтезу. В Україні у Чорному морі їм достатньо поживних речовин, які постійно надходять від Дніпра й Дунаю. Проте якщо фіфопланктон підтримує життєдіяльність морських мешканців, то його надмірне цвітіння може призвести до зменшення кисню у воді та погіршення умов морського життя.

15-06-2017, 00:39

Новини партнерів:
Книга письменника з Чернівців стала претендентом на премію «Книга року ВВС-2017»
Книга Максима Дупешка "Історія, варта цілого яблуневого саду" потрапила до Довгого списку Книги року від ВВС
Румунська фірма проведе капремонт доріг Буковини за 145 млн грн
Фірма Inteco Holding S.R.L. проведе капітальний ремонт доріг у Чернівецькій області
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.