Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Канал NewsOne допоміг Кисельову зняти сюжет про мовні квоти

Український телеканал NewsOne, який належить позафракційному народному депутату Євгену Мураєву, допоміг російському каналу "Росія 1" і його ведучому Дмитру Кисельову зняти сюжет про мовні квоти на українському телебаченні.

Про це у вівторок пише видання Медіаняня.

"Власник каналу запросив кореспондента каналу "Росія" на свій канал, щоб зняти сюжет для програми головного пропагандиста РФ Дмитра Кісельова (що само по собі вже дивно), в якому не посоромилися розповісти про утиск свободи слова в Україні, тотальну заборону російської мови, а також те, що NewsOne у нас перебуває в трійці лідерів за рейтингами", - пише видання.

У сюжеті, героєм якого став сам Мураєв, а також політик Євген Червоненко, говорилося про утиски свободи слова, а також про те, що в Україні збираються заборонити російську мову.



Журналісти Кисельова в сюжеті також процитували окремі фрази з телешоу Євгена Червоненка, який працює ведучим на NewsOne.

Поскаржився співробітникам Кисельова на переслідування і сам Мураєв.

Пізніше прес-служба телеканалу оприлюднила заяву, в якій стверджується, що Євген Мураєв не давав інтерв'ю Дмитру Кисельову.

"Представники каналу "Росія", на якому вийшов сюжет, зверталися до Євгена Мураєва по коментарі, але він відмовив. До інших представників NewsOne журналісти ТК "Росія" не зверталися", - сказано в заяві.

Прес-служба відзначає, що сюжет, який вийшов в ефірі російського телеканалу - приватне інтерв'ю Євгена Червоненка, яке не узгоджувалося керівництвом телеканалу NewsOne.

"У сюжеті російського телеканалу показані кадри програми "Велике інтерв'ю зі Світланою Орловською" (від 26 січня 2017 року перебувають у вільному доступі на YouTube), гостем якої був Євген Мураєв. Озвучені ним тези стосувалися проблем з продовженням ліцензії на мовлення для телеканалу NewsOne в той час", - сказано в заяві.

У прес-службі підкреслили, що телеканал NewsOne не давав дозволу на використання будь-яких аудіо- або відеоматеріалів, і повідомили, що не співпрацюють c телеканалом "Росія" і Дмитром Кисельовим.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Рейтинг:
(голосів: 1)
13-06-2017, 23:25
Коментарів 0 Переглядів 441

Теги -
Новини партнерів:




Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Loading...
Відпочинок у Карпатах: 9 локацій для комфортної відпустки у горах (на правах реклами)

Літо у розпалі. Міська спека спонукає шукати варіанти для відновлення сил деінде. Подалі від метушні, загазованих вулиць, буденних проблем і сірих облич...
Запрошуємо на відкриття нового магазину "BUNDES"! (на правах реклами)

Для вас відбуватиметься святкова програма: смачний фуршет і красива гра на саксофоні – для дорослих, а дітки зможуть погратися з ростовими ляльками-пандами.
Сучасна косметологія: науковий прогрес та компетентні фахівці створюють вашу красу (на правах реклами)

Завдяки новим технологіям можна змінити свою зовнішність, надовго зберегти молодість, а також позбутися багатьох надокучливих проблем. Однак асортимент процедур настільки великий, що, потрапивши до косметологічного центру, можна просто розгубитися...
Відпочинок на Дністрі: 7 кращих пропозицій цього літа (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі 7 місць, де можна гарно відпочити на Дністрі цього літа.
• Опитування