Державне підприємство поштового зв'язку Укрпошта з лютого цього року почачала інформувати клієнтів про надходження поштових відправлень і грошових переказів через мобільний додаток Viber.
Про це повідомила прес-служба держпідприємства.
Як зазначає Укрпошта, підприємство вже майже половину повідомлень клієнтам посилає через Viber.
"На початку впровадження послуги через Viber було відправлено 24%, а зараз вже 44% від загальної кількості тестових повідомлень. Ми будемо далі покращувати цей сервіс та розглядаємо можливості інформування клієнтів за допомогою інших популярних месенджерів", - цитують слова заступника генерального директора з інформаційних технологій Укрпошти Сергія Галагана.
Для тих клієнтів, у кого не встановлений або вимкнений це мобільний додаток, Укрпошта, як і раніше, відправляє СМС-повідомлення.
В цілому за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн коротких текстових повідомлень своїм клієнтам.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
23-02-2017, 22:27
0
953