Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені довели, що від чорного чаю можна схуднути

Дослідники з Каліфорнійського університету з'ясували, що чорний чай сприяє зниженню ваги і підтримці здорової мікрофлори кишечника.

Зокрема, при вживання екстракту чаю тваринами відсоток бактерій, пов'язаних з ожирінням, в їх кишечнику зменшується, пише EurekAlert!.

Раніше вважалося, що для схуднення корисний зелений чай, оскільки поліфеноли з цього напою змінюють енергетичний метаболізм в печінці. Нові результати показують, що поліфеноли чорного чаю, які є занадто великими, щоб бути поглиненими в тонкому кишечнику, стимулюють зростання кишкових бактерій, які, як було показано, теж можуть змінювати енергетичний метаболізм в печінці.

"Було відомо, що поліфеноли зеленого чаю є більш ефективними і приносять більше користі для здоров'я, ніж поліфеноли чорного чаю, оскільки хімічні речовини зеленого чаю всмоктуються в кров і тканину. Наші нові дані свідчать про те, що чорний чай, через кишковий мікробіом, також може сприяти гарному здоров'ю та втраті ваги у людей", - сказав Сасан Хеннінг, провідний автор дослідження.

В ході дослідження були використані миші, яких поділили на чотири групи. У кожної з груп був свій раціон харчування. При цьому дві групи гризунів отримували екстракти чорного або зеленого чаю.

Виявилося, що і чорний, і зелений чай змінили співвідношення кишкових бактерій у тварин. Частка мікроорганізмів, пов'язаних з ожирінням, зменшилася, в той час як кількість бактерій, пов'язаних з нормальною масою тіла, збільшилася.

5-10-2017, 23:13

Новини партнерів:
У Чернівцях авто збило пішохода
На місці працює поліція
Вибори в ОТГ на Буковині: нардеп БПП використав держсубвенцію для агітації за кандидата
Іван Рибак використав державну субвенцію для агітації за кандидата на посаду голови Кіцманської ОТГ
У Чернівцях директора школи звинувачують у побитті учня
Батьки хлопця звернулися до правоохоронців, директор же запевняє, що не чіпав дитину
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.