Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Науковці назвали неочікувану причину зайвої ваги

Науковці з Університету Дюка зі штату Північна Кароліна (США) провели дослідження активності екстрактів пилу, який присутній у житлових приміщеннях. Як з'ясувалося, він може спричинити набір зайвої ваги.

Про це йдеться в статті, опублікованій в журналі Environmental Science & Technology.

Вчені вирішили провести подібне дослідження після того, як вчені виявили, що пил може накопичувати в собі молекули різних розчинників, лаків, пестицидів та іншої побутової хімії, яка може вплинути на роботу клітин людського організму.

Автори дослідження зібрали кілька колоній "заготовок" жирових клітин і ввели у них зразки пилу, які зібрали у 11 різних будинках.

Як виявилося, у 9-х з 11-ти зразків частинки пилюки змусили жирові клітини рости, накопичувати в собі більше нутрієнтів, активно ділитися і перетворюватися в клітини жирової тканини.

Серед частинок пилу, які найбільше впливали на ріст клітин, були пестицид піраклостробін, терт-бутил-феніл-дифеніл-фосфат (вогнестійка добавка до багатьох лаків і спреїв), а також дибутилфталат (компонент фарб, клеїв і діюча речовина багатьох засобів від комарів).

За словами вчених, достатньо лише трьох міліграмів пилу з цими речовинами, щоб запустити процес росту жирових клітин.

Результати наших експериментів малюють досить тривожну картину, зокрема, в контексті здоров'я дітей. В майбутньому нам варто детально вивчити те, як ці речовини, що містяться в пилу, впливають на жирову тканину, – зазначив один з авторів дослідження Крістофер Кассотіс.

15-07-2017, 00:52

Новини партнерів:
Пасажирка автобусу "Чернівці-Москва" в дорозі народила двійню і покинула малят (ВІДЕО)

Її відвезли до лікарні в Бердичеві, де вона народила, після чого втекла, залишивши дітей
У центрі Чернівців на автомобіль впало дерево (ФОТО)
Водій залишив своє авто на 15 хвилин...
Погода, Новости, загрузка...
Відчуття міста
Ми соромимося цієї історії, уникаємо її, бо не відчуваємо місто повністю.
6 ресторанів кухонь народів світу в Чернівцях (на правах реклами)

Наводимо перелік чернівецьких закладів, які репрезентують кухні різних народів світу. Їхні страви 100% здивують, змусять порівнювати, а також отримувати візуальну насолоду, смакуючи.
3 компанії у Чернівцях з офіційного працевлаштування за кордоном ( на правах реклами)

Уже давно плануєте поїхати на роботу за кордон, але боїтеся невідомості, відсутності підтримки та великої кількості паперової роботи?
Лісівники та природоохоронці святкували разом! (прес-реліз)

Професійне свято та 25-річчя з дня заснування Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства лісівники краю масштабно відзначили минулої суботи в Боздоському парку в Ужгороді.
Буковинська кухня: 8 "смачних" пропозицій від ресторанів у Чернівцях (на правах реклами)

Для своїх постійних клієнтів і приїжджих гостей буковинські ресторани охоче пропонують найсмачніші наїдки Буковинського краю та свої фірмові страви
"La mulți ani": у нас завжди смачно й по-домашньому! (на правах реклами)

Тут відвідувачам пропонують молдавську та європейську кухні. Окрім смачної їжі, особливу атмосферу створить інтер’єр.