Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Науковці назвали неочікувану причину зайвої ваги

Науковці з Університету Дюка зі штату Північна Кароліна (США) провели дослідження активності екстрактів пилу, який присутній у житлових приміщеннях. Як з'ясувалося, він може спричинити набір зайвої ваги.

Про це йдеться в статті, опублікованій в журналі Environmental Science & Technology.

Вчені вирішили провести подібне дослідження після того, як вчені виявили, що пил може накопичувати в собі молекули різних розчинників, лаків, пестицидів та іншої побутової хімії, яка може вплинути на роботу клітин людського організму.

Автори дослідження зібрали кілька колоній "заготовок" жирових клітин і ввели у них зразки пилу, які зібрали у 11 різних будинках.

Як виявилося, у 9-х з 11-ти зразків частинки пилюки змусили жирові клітини рости, накопичувати в собі більше нутрієнтів, активно ділитися і перетворюватися в клітини жирової тканини.

Серед частинок пилу, які найбільше впливали на ріст клітин, були пестицид піраклостробін, терт-бутил-феніл-дифеніл-фосфат (вогнестійка добавка до багатьох лаків і спреїв), а також дибутилфталат (компонент фарб, клеїв і діюча речовина багатьох засобів від комарів).

За словами вчених, достатньо лише трьох міліграмів пилу з цими речовинами, щоб запустити процес росту жирових клітин.

Результати наших експериментів малюють досить тривожну картину, зокрема, в контексті здоров'я дітей. В майбутньому нам варто детально вивчити те, як ці речовини, що містяться в пилу, впливають на жирову тканину, – зазначив один з авторів дослідження Крістофер Кассотіс.

15-07-2017, 00:52

Новини партнерів:
Керівництво Хотинської фортеці та будівельної фірми підозрюють у привласненні понад 500 тис грн
За версією слідчих управління захисту економіки, вони привласнили бюджетні кошти в сумі понад півмільйона гривень
На Буковині засудили на рік умовно винуватця резонансної ДТП, в якій загинув 14-річний хлопець
Обвинувачений розкаявся у вчиненому злочині та відшкодував родичам загиблого хлопчика матеріальну і моральну шкоду
«Посеред вулиці у Чернівцях викладено моє ім’я» – жінка-виконроб
Навіть вийшовши на пенсію, Марія Соколик працює

Погода, Новости, загрузка...
Скоро школа! 7 магазинів у Чернівцях з усім необхідним (на правах реклами)

Для полегшення пошуку пропонуємо низку чернівецьких магазинів, де можна знайти красивий урочистий і буденний дитячий одяг, усю шкільну атрибутику тощо
Маленькі будівельники від "Міста мрій" (на правах реклами)

Нещодавно, 15 липня 2017 року (з 12:00 до 15:00), у Центральному парку культури та відпочинку імені Тараса Шевченка відбулася реалізація національного проекту "Місто професій".
Поради для чоловіків від лікаря-уролога МЦ "Оксфорд Медікал" (на правах реклами)

Більшість чоловіків, що мають проблеми з ерекцією або передчасним сім’явиверженням навіть не знають, до кого можна звернутися, і загалом погано проінформовані про можливість лікування таких порушень. Крім того, за статистикою, 30–40% чоловіків у віці від 25 до 40 років страждають від простатиту
Центр відновлення зору "АС" – максимальне піклування про ваш зір (на правах реклами)

Станом на сьогодні в закладі проведено більше 25 тисяч обстежень і 11 тисяч операцій. Згідно статистики центру "AS" 70% людей, які звертаються, роблять це після рекомендації задоволених клієнтів, 23% – після ознайомлення з рекламою.
• Опитування
Буковинка за все життя не випила ще жодної таблетки
У "Доброму здоров’ї" читайте, як лікуватися травами.
Рубрика здоров'я ...