Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені змогли стерти спогад з пам’яті: експеримент

Американські і канадські вчені змогли "стерти" один з кількох спогадів, правда лише у молюска. За словами науковців, нове відкриття в перспективі може допомогти людям з посттравматичним стресовим розладом.

Про це розповіли на Science Alert.

Експеримент проводила команда вчених з американського медичного центру Колумбійського університету і канадського Університету Макгілла, які проаналізували нейрони молюсків роду Aplysia (морські зайці). Вчені намагались перевірити гіпотезу, яка пояснює, чому спогади про інциденти, що принесли поганий досвід, можуть самі викликати занепокоєння.

Вчені змогли стерти спогад з пам’яті: експеримент

Вченим вдалося показати, що клітинні аналоги довгострокових спогадів у молюска можна видаляти незалежно один від одного, тобто блокуючи дію різних підвидів протеїнкінази М-білка, який бере участь в створенні і зберіганні цих довгострокових спогадів. Науковці зрозуміли, що виборче блокування одного з протеїнів може призвести до видалення асоціативної або неасоціативної пам'яті.

Один з основних напрямків нашого нинішнього дослідження полягає в розробці стратегій для усунення проблемного неасоціативного спогада, яке може відбитися на мозку під час травматичного досвіду без шкоди для асоціативних спогадів, які можуть допомогти людям приймати обґрунтовані рішення в майбутньому,
– поділився один з авторів дослідження, Самуель Шахер.

У подальших дослідженнях вчені мають на таких же доклінічних моделях детальніше розібратися, як і де виробляються і працюють молекули протеїнкінази М.

"Стирання спогадів має потенціал, щоб полегшити ПТСР і тривожні розлади шляху видалення неасоціативних спогадів, які викликають неадекватні фізіологічні реакції", – додали дослідники.

27-06-2017, 07:13

Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Політична клоунада як апогей безвідповідальності
Як у влади, так і в опозиційних політиків мета - власні політичні інтереси, а вже потім Україна та її люди
Лісівники та природоохоронці святкували разом! (прес-реліз)

Професійне свято та 25-річчя з дня заснування Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства лісівники краю масштабно відзначили минулої суботи в Боздоському парку в Ужгороді.
Буковинська кухня: 8 "смачних" пропозицій від ресторанів у Чернівцях (на правах реклами)

Для своїх постійних клієнтів і приїжджих гостей буковинські ресторани охоче пропонують найсмачніші наїдки Буковинського краю та свої фірмові страви
"La mulți ani": у нас завжди смачно й по-домашньому! (на правах реклами)

Тут відвідувачам пропонують молдавську та європейську кухні. Окрім смачної їжі, особливу атмосферу створить інтер’єр.
Ми гарантуємо гідні умови праці та нове обладнання, офіційне працевлаштування, заробітну плату від 6000 до 10000 грн
Європейське швейне підприємство "Бібі Фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)
Фабрика вікон "Болена": на честь 20-річчя – дитяче свято! (на правах реклами)
10 вересня о 15:00 в Центральному парку імені Тараса Шевченка на честь святкування 20-річчя з дня створення компанії "Болена" та такого ж ювілею роботи бренду "Rehau" в Україні влаштували незабутнє дійство для малечі.