Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені змогли стерти спогад з пам’яті: експеримент

Американські і канадські вчені змогли "стерти" один з кількох спогадів, правда лише у молюска. За словами науковців, нове відкриття в перспективі може допомогти людям з посттравматичним стресовим розладом.

Про це розповіли на Science Alert.

Експеримент проводила команда вчених з американського медичного центру Колумбійського університету і канадського Університету Макгілла, які проаналізували нейрони молюсків роду Aplysia (морські зайці). Вчені намагались перевірити гіпотезу, яка пояснює, чому спогади про інциденти, що принесли поганий досвід, можуть самі викликати занепокоєння.

Вчені змогли стерти спогад з пам’яті: експеримент

Вченим вдалося показати, що клітинні аналоги довгострокових спогадів у молюска можна видаляти незалежно один від одного, тобто блокуючи дію різних підвидів протеїнкінази М-білка, який бере участь в створенні і зберіганні цих довгострокових спогадів. Науковці зрозуміли, що виборче блокування одного з протеїнів може призвести до видалення асоціативної або неасоціативної пам'яті.

Один з основних напрямків нашого нинішнього дослідження полягає в розробці стратегій для усунення проблемного неасоціативного спогада, яке може відбитися на мозку під час травматичного досвіду без шкоди для асоціативних спогадів, які можуть допомогти людям приймати обґрунтовані рішення в майбутньому,
– поділився один з авторів дослідження, Самуель Шахер.

У подальших дослідженнях вчені мають на таких же доклінічних моделях детальніше розібратися, як і де виробляються і працюють молекули протеїнкінази М.

"Стирання спогадів має потенціал, щоб полегшити ПТСР і тривожні розлади шляху видалення неасоціативних спогадів, які викликають неадекватні фізіологічні реакції", – додали дослідники.

27-06-2017, 07:13

Новини партнерів:
У Чернівцях поліція затримала групу зловмисників, які напали на голову Господарського суду Буковини
Затримані розбійники проходили службу в АТО в одному з добровольчих батальйонів
У Чернівцях зіткнулися "Крайслер" і "Фольксваген" - є потерпілі (ФОТО)
Аварія сталася у вівторок ввечері на розі вулиць Небесної сотні і Комарова

Погода, Новости, загрузка...
Скоро школа! 7 магазинів у Чернівцях з усім необхідним (на правах реклами)

Для полегшення пошуку пропонуємо низку чернівецьких магазинів, де можна знайти красивий урочистий і буденний дитячий одяг, усю шкільну атрибутику тощо
Піцерія в Чернівцях запрошує на постійну роботу! (на правах реклами)

Своєчасна та стабільна оплата праці. Для іногородніх надаємо житло у робочі дні.
Маленькі будівельники від "Міста мрій" (на правах реклами)

Нещодавно, 15 липня 2017 року (з 12:00 до 15:00), у Центральному парку культури та відпочинку імені Тараса Шевченка відбулася реалізація національного проекту "Місто професій".
Поради для чоловіків від лікаря-уролога МЦ "Оксфорд Медікал" (на правах реклами)

Більшість чоловіків, що мають проблеми з ерекцією або передчасним сім’явиверженням навіть не знають, до кого можна звернутися, і загалом погано проінформовані про можливість лікування таких порушень. Крім того, за статистикою, 30–40% чоловіків у віці від 25 до 40 років страждають від простатиту
• Опитування
Буковинка за все життя не випила ще жодної таблетки
У "Доброму здоров’ї" читайте, як лікуватися травами.
Рубрика здоров'я ...