Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Науковці знайшли нову перевагу у шульг

Міжнародна група дослідників провела експерименти і дійшла до висновку, що шульги краще правшів справляються зі складними математичними завданнями. Проте, для простих арифметичних задач така закономірність не діє.

Про це розповіли в Science Alert.

Групі вчених з Великобританії, Італії та Нідерландів провели серію експериментів, де взяло участь 2300 учнів шести італійських шкіл у віці від 5 до 17 років. Для чітких розмежувань вони визначили ступінь переваги правої або лівої руки, а потім провели тести на арифметичні здібності.

У шульг, здається, є перевага при вирішенні завдань, що вимагають математичних навичок, принаймні – в рамках середньої школи. Крім того, люди, які використовують праву руку майже у всіх ситуаціях, можуть мати проблеми при вирішенні математичних завдань,
– відзначає один з авторів дослідження, Джованні Сала.

Проте що цікаво, дослідники зазначають, що така особливість проявляється лише у вирішенні складних математичних задач, а для менш складних завдань право- чи ліворукість ніяк не вплинули на результати.

Існує припущення про те, що у деяких лівшів є більш виражені зв'язки між двома півкулями, що дозволяє їм краще переробляти інформацію.

"Тим не менш, лише третина людей з більш розвиненим правим півкулею – лівші. Тобто багато праворуких людей мають таку ж структуру мозку, як і лівші. Отже, ми повинні бути обережними у інтерпретації переваги руки різними людьми", – підкреслили автори дослідження.
16-06-2017, 07:58

Новини партнерів:
Стало відомо, скільки коштуватиме квиток на поїзд «Чернівці - Сучава»
Посадовці з Чернівців та Румунії обговорили питання запуску нового потяга до Сучави
Комп’ютери редакції «МБ» зазнали хакерських атак
Невідомий вірус атакував близько десятка комп’ютерів редакції "Молодого буковинця"

Погода, Новости, загрузка...
Запрошуємо на відкриття нового магазину "BUNDES"! (на правах реклами)

Для вас відбуватиметься святкова програма: смачний фуршет і красива гра на саксофоні – для дорослих, а дітки зможуть погратися з ростовими ляльками-пандами.
Сучасна косметологія: науковий прогрес та компетентні фахівці створюють вашу красу (на правах реклами)

Завдяки новим технологіям можна змінити свою зовнішність, надовго зберегти молодість, а також позбутися багатьох надокучливих проблем. Однак асортимент процедур настільки великий, що, потрапивши до косметологічного центру, можна просто розгубитися...
Відпочинок на Дністрі: 7 кращих пропозицій цього літа (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі 7 місць, де можна гарно відпочити на Дністрі цього літа.
“Рандеву”: нова історія старого закладу (на правах реклами)