Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Науковці знайшли нову перевагу у шульг

Міжнародна група дослідників провела експерименти і дійшла до висновку, що шульги краще правшів справляються зі складними математичними завданнями. Проте, для простих арифметичних задач така закономірність не діє.

Про це розповіли в Science Alert.

Групі вчених з Великобританії, Італії та Нідерландів провели серію експериментів, де взяло участь 2300 учнів шести італійських шкіл у віці від 5 до 17 років. Для чітких розмежувань вони визначили ступінь переваги правої або лівої руки, а потім провели тести на арифметичні здібності.

У шульг, здається, є перевага при вирішенні завдань, що вимагають математичних навичок, принаймні – в рамках середньої школи. Крім того, люди, які використовують праву руку майже у всіх ситуаціях, можуть мати проблеми при вирішенні математичних завдань,
– відзначає один з авторів дослідження, Джованні Сала.

Проте що цікаво, дослідники зазначають, що така особливість проявляється лише у вирішенні складних математичних задач, а для менш складних завдань право- чи ліворукість ніяк не вплинули на результати.

Існує припущення про те, що у деяких лівшів є більш виражені зв'язки між двома півкулями, що дозволяє їм краще переробляти інформацію.

"Тим не менш, лише третина людей з більш розвиненим правим півкулею – лівші. Тобто багато праворуких людей мають таку ж структуру мозку, як і лівші. Отже, ми повинні бути обережними у інтерпретації переваги руки різними людьми", – підкреслили автори дослідження.
16-06-2017, 07:58

Новини партнерів:
«Хвороба прогресувала непомітно»: медики оприлюднили результати комісії з приводу смерті 21-річного буковинця

21-річного Юрія Шкавронського заболіла нога, а через добу він помер у лікарні
У Чернівцях на хабарі затримали директора комерційного банку, - ЗМІ
Сайт "СтопКор" повідомив про затримання на хабарі директора "Укрсиббанку"
Погода, Новости, загрузка...
Буває, що питання, чим дихатимемо й що питимемо в майбутньому, для багатьох є не на часі. Саме тому суспільство достатньо прохолодно ставиться до природоохоронних питань, вважаючи, що на порядку денному є перелік важливіших питань
Фестиваль Ісуса в Чернівцях (на правах реклами)

У Чернівцях 18–19 серпня проходитиме "Фестиваль Ісуса". Це особливі богослужіння, під час яких проповідується те ж послання, яке ніс людям Ісус Христос 2000 років тому.
Вияви хворобу вчасно! Поради лікаря-проктолога МЦ "Оксфорд Медікал" (на правах реклами)

На сьогодні геморой є однією з найпоширеніших хвороб у сучасному суспільстві. За статистикою, ним хворіє 8 з 10 людей. При геморої відбувається варикозне розширення й запалення вен, які знаходяться в прямій кишці.
Повний сервіс стосовно касових апаратів від компанії "Трініті" (на правах реклами)