Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Буковинець Каденюк не проти ще раз полетіти у космос

Перший космонавт незалежної України Леонід Каденюк з Буковини не проти ще раз здійнити політ у відкритий космос.

Про це він заявив під час зустрічі зі співробітниками Служби зовнішньої розвідки, повідомляє Інформаційно-аналітичний центр РНБО.

Каденюк сказав, що полетів би у космос ще раз, якби була така можливість.

Читайте також: "Ніколи не почувалася мамою космонавта"

"Знань і досвіду для цього достатньо, – зазначив він, – фізичний стан тримаю в нормі, регулярно займаюся спортом, бігаю два-три рази на тиждень по десять кілометрів". При цьому він згадав про американського астронавта Джона Гленна, який удруге полетів у космос у віці 77 років.

За словами Каденюка, найбільше враження на нього справило споглядання планети Земля з космосу. Захоплення її красою супроводжувалося думками про недосконалість людського суспільства, законів, за якими воно живе, і про те, що на такій прекрасній планеті має бути й гарне життя.

"Саме в космосі, – зазначив він, – по-особливому усвідомлюєш її феномен як особливої планети у Всесвіті. При цьому надзвичайно гостро виникає розуміння безглуздості воєн, витрат трильйонів доларів щорічно на створення й збереження ядерного, хімічного, бактеріологічного та інших видів самознищення людини і всього живого на Землі, існування військових блоків як об’єднань одних груп держав проти інших".

Відповідаючи на запитання, що він взяв на борт "Колумбії", Леонід Каденюк назвав прапор України, герб, портрет Тараса Шевченка і його "Кобзар", аудіокасету з українськими піснями та фотографії видатних земляків, творців космонавтики, Ю.Кондратюка і С.Корольова. А ще зауважив, що на його прохання двічі члени міжнародного екіпажу пробуджувалися під гімн України.

На згадку про зустріч радник Голови Служби зовнішньої розвідки України Олександр Скрипник вручив космонавту авторську книгу "Розвідники, народжені в Україні". Один з нарисів цієї книги присвячений земляку Л.Каденюка, котрий також народився у селі Клишківці Хотинського району Чернівецької області. Символічно автор зробив і дарчий надпис: "Ви намагалися розвідати космічні таємниці, а герої цієї книги – земні".

Як відомо, Леонід Каденюк у період з 19 листопада по 5 грудня 1997 року здійснив космічний політ на американському БТКК "Колумбія" місії STS-87. Під час польоту виконував біологічні експерименти спільного українсько-американського досліду з трьома видами рослин: ріпа, соя і мох. Основна мета проведення експериментів — вивчення впливу стану невагомості на фотосинтетичний апарат рослин, на запліднення та розвиток зародка, на експресію генів у тканинах сої і ріпи, на вміст фітогормонів у рослинах ріпи, на вуглеводний метаболізм та ультраструктуру клітин проростків сої, на процес ураження проростків сої патогенним грибом фітофтори.

Космонавт народився в 1951 році в селі Клішківці Чернівецької області.
9-04-2015, 14:07

Новини партнерів:
Будемо їсти м’ясо з Польщі, бо наше дорожче
Ціна на українське м’ясо перевищила вже ціни у деяких країнах Європи
У Чернівцях група неповнолітніх дівчат обікрала магазин одягу (ВІДЕО)
Власники магазину просять допомогти ідентифікувати зловмисниць
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.