Для зручності оплати чернівчанами послуг, які надає "Чернівціводоканал" абонентський відділ працюватиме без перерви.
Таке рішення озвучив
новопризначений керівник підприємства Сергій Дзезик, пише molbuk.ua
- Той стан, в якому опинилося підприємство "Чернівціводоканал", є критичним, - говорить Сергій Дзезик. - Найбільш болючі питання - це дуже висока заборгованість за енергоносії та великі втрати води. Покращити ситуацію можна лише за рахунок технічного розвитку підприємства. Тому дуже важливим є проект з модернізації. Але потрібно пройти всі необхідні підготовчі процедури. Також одним з основних завдань є забезпечення поточної роботи підприємства. Це організаційно-технічні заходи спрямовані на зниження втрат води.
Що стосується наших взаємовідносин зі споживачами. Тут ключове питання - це об'єктивні нарахування. Тобто, нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у тих обсягах, в яких реально людьми споживається. Для цього буде відбуватися паспортизація підключень. Якщо говорити по роботі абонентської служби, то в першу чергу будемо створювати максимально зручні умови для обслуговування населення. В тому числі будуть запропоновані нові форми оплати. І будемо спрощувати процедури отримання різних послуг та робити їх більш прозорими.
- Наприклад, вивчимо питання щодо скасування обідньої перерви в абонентському відділі. Обдумаємо графік чергувань працівників таким чином, щоб прийом платежів відбувався без перерв. Бо багато споживачів мають змогу сплатити за отримані послуги саме під час обідньої перерви, - додав новий керівник.
Нагадаємо, з третього квітня
новим керівником МКП "Чернівціводоканал" став уродженець Одещини Сергій Дзезик.
3-04-2015, 15:22
0
1 200